Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Doanique schreef:zolang ze eten krijgen hebben ze geen jaag-behoefte, zolang ze kunnen klimmen gaan ze niet vervelen, zolang ze elkaar hebben gaat alles prima.
Ik vind een kattenren helemaal niet zo slecht, ze kunnen gewoon buiten zijn....

). Echt
Citaat:Mensen roepen dat je maar geen kat moet nemen, als je hem niet op straat los wilt laten. Dat je geen risico's wilt nemen en dus maar niet aan katten moet beginnen. Katten horen buiten op straat met alle gevolgen van dien.
MyHu schreef:Wij hebben ook een kattenren. Maar dat is om een reden.
Onze buren willen geen kat in hun tuin, en we hebben onze kat bijna voor onze ogen vermoord zien worden. Mijn vader heeft nu een rennetje gebouwd en hij kan er prima in. Hij heeft een tijdje bij andere mensen gewoond, maar dat ging niet.
Ik vind het GEEN mishandeling, die van ons is misschien klein, maar voor 1 uurtje per dag, is het goed hoor.
Stybba schreef:Wat is jullie ervaring met het type gaas wat kan worden gebruikt? Mijn voorkeur gaat uit naar dikker gaas omdat ik bang ben voor wondjes aan de pootjes doordat ze klimmen in dun gaas. Of valt dat mee? Ik ben aan het twijfelen om zo een te bestellen. Er zit idd een behoorlijk prijskaartje aan, maar het gaas/hekwerk ziet er wel prettig uit.
) En ze hebben nooit verwondingen of iets.. Ze klimmen zo via het gaas tot helemaal bovenin de ren. Stybba schreef:MyHu schreef:Wij hebben ook een kattenren. Maar dat is om een reden.
Onze buren willen geen kat in hun tuin, en we hebben onze kat bijna voor onze ogen vermoord zien worden. Mijn vader heeft nu een rennetje gebouwd en hij kan er prima in. Hij heeft een tijdje bij andere mensen gewoond, maar dat ging niet.
Ik vind het GEEN mishandeling, die van ons is misschien klein, maar voor 1 uurtje per dag, is het goed hoor.
Dat zo'n zieke mensen bestaan is 1 van de redenen geweest dat ik mijn katten niet los wil laten lopen.![]()