aftellen voor het eerste nestje!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

essiesilly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-12 12:30

ok haha ja dan is het niet zo heeel erg als je 2 nesten hebt en dan "maar" 8 pups
9 voor zo n klein hondje? das echt veel! haha

ik ben er zo goed als uit waar de pups op afgespeend worden, het word of carnibest of DARF vind eigenlijk darf wel beter klinken maar heb er geen ervaring mee... alleen met Barf ;)

melanie_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-12 12:48

afspenen op vers vlees is idd het fijnste :j

essiesilly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-12 22:03

ja dat zowiso :)

hahahaha wat ben ik blond geweest, 11 aug. scannen... dan zit ze al op dag 32 en ik ga met dag 25 scannen dus word 4 augustus :D haha lekker handig

essiesilly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-12 10:04

vandaag dag 19 *\o/*
qua verandering kan ik zeggen dat ze binnen wat suffig is (spelen doen ze nooit echt binnen dat mag van mij niet, maar ze lijkt wat dromerig te kijken)
gister lag ze opgerold op haar kussen en toen lag haar knuffel tegen haar buik <3
haar tepels lijken ietsje groter en een druppeltje slijm uit haar vulva?

Joline_

Re: aftellen voor het eerste nestje!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-12 10:10

Wat leuk Esther!! Dus de familie word weer uitgebreid :P Alhoewel je ze natuurlijk niet allemaal zal gaan
houden. Haha. Ben onwijs benieuwd naar het kleine grut! :D

essiesilly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-12 10:14

haha ja familie uitbreiding!
het plan is om er geen 1 te houden :o hoe graag ik dat ook wil met deze combi <3 <3 zullen echt geweldige karakters worden!
maar ja ik wil gewoon de mogelijkheid hebben om ALS het ergens binnen een gezin niet gaat het hondje terug te nemen en te kunnen plaatsen. ik wil absoluut niet dat ik nee moet zeggen en dat het hondje dan genoodzaakt in een asiel of op mp komt :n
het ZOU wel kunnen hoor nog 1 erbij haha maar ja het word dan wel erg druk :D

Joline_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-12 10:16

Ohh,, dat gaat moeilijk worden dan :P Maar goed, het idee erachter is natuurlijk wel heel logisch. Zou
inderdaad niks zijn als zo'n dier naar het asiel gebracht word.

essiesilly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-12 19:56

even een updateje :) vandaag pas dag 26 :z gister ochtend echo gehad maar dat was eigenlijk nog te vroeg, veel gas in de darmen dus kwam niet veel zinnigs uit. nu dinsdag weer een echo. dag 28 is ook een mooiere tijd. ze zullen nu heel snel groeien :j

ik word vandaag echt geeeeek van jolie haha ze hield al van eten pikken :P maar nu ren ik echt heel de tijd achter haar aan anders eet ze alles wat los en vast zit :+

lindalieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 10:40

en, al weer echo gehad?

essiesilly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-12 13:31

ja.. jolie is helaas leeg gebleven ;( had me er zooo op verheugd en me zo goed voorbereid! baal echt ontzettend :( :(
helaas niks aan te doen, gaan in januari weer dekken

lindalieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 13:36

Zonde, onze teef had ik afgelopen april willen laten dekken (ook alles netjes getest, stamboom, enz, dus geen pretnest), maar werd niet mooi loops toen, op progesteron laten prikken en twee keer bij de reu geweest (toch ritje van 2uur enkel) maar er is geen dekking geweest. Zou weer na de dierenarts na die twee keer bij de reu geweest te zijn, maar mn merrie overleed en had toen wel even wat anders aan mn hoofd.

Wij gaan ook voor de volgende ronde nu. Hopen dat ze dan wel oppakt. Ga je wel weer voor dezelfde reu?

ESSIE70

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 14:03

Ah balen zeg :(:)

Wilawander

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 14:14

O wat ontzettend balen. Dat is niet leuk.

essiesilly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-12 16:39

idd erg balen :( :(

hier ook alles getest, netjes progesteron geprikt in sleeuwijk enz.. en hele goede dekkingen (reis van dik 12 uur :o ) dan duurt het bij jullie niet lang meer voor je weer gaat dekken :)
in principe ga ik wel voor de zelfde reu ja, of er moet iets anders, iets geks tussen komen maar ik vind het zoooo n geweldige reu die vind ik niet snel meer

Wilawander

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 16:51

Je hoort wel eens dat het sperma van een reu bij de eerste dekkingen niet optimaal is. Of het waar is geen idee. De teef van mijn vriendin is eenmaal gedekt zonder echte koppeling door een onervaren reu en dragend. Maar toch hoor je het wel eens. Die zelfde teef was bij de eerste dekking niet dragend door bacterieen na behandeling direct dragend de keer erop.

essiesilly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-12 16:56

het sperma word idd nagekeken.. en bacterieel onderzoek hadden we al gedaan van te voren.
het is altijd maar afwachten idd maar bij honden ga je er vaak van uit (behalve bij doorgefokte honden daar is het vaak een probleem) maar dat is in mijn geval absoluut niet zo.
we duimen gewoon heel hard dat het nu wel lukt :) ben iedergeval heel blij dat heel veel mensen van de lijst willen wachten omdat ze zoveel vertrouwen in mij hebben en omdat ze zo gek op jolie zijn :j