Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
CharmingS schreef:Nouja zodra ik mijn riemen straks niet terug krijg ga ik zeker wel even bellen. Heb namelijk speciale corrigerende riemen, omdat mijn honden soms nog wel eens sterk kunnen worden. En die waren niet zo goedkoop. Kijk als het nou een riem van een 10tje was mochten ze die riemen in hun reet steken. Maar ik wil deze toch wel graag terug!
dierenfan schreef:CharmingS schreef:Nouja zodra ik mijn riemen straks niet terug krijg ga ik zeker wel even bellen. Heb namelijk speciale corrigerende riemen, omdat mijn honden soms nog wel eens sterk kunnen worden. En die waren niet zo goedkoop. Kijk als het nou een riem van een 10tje was mochten ze die riemen in hun reet steken. Maar ik wil deze toch wel graag terug!
absurd dat je dan kinderen van 9 en 10 die onbekend zijn jou honden mee geeft die je zelf al niet goed kan houden! Ik ging even uit van volledig betrouwbare, rustige goedzakken die nergens naar om kijken en naast je lopen ofzo. Dan nog vind ik het gevaarlijk met dit soor grote honden maar als ze zo hard kunnen trekken dan vind ik dat echt vreemd!

Thirty schreef:Er kunnen ook mensen hun lieve trouwe klapkaak los hebben lopen wat erg fout kan gaan, kids hebben geen idee wat te doen dan.
Dus het was in eerste instante al niet verstandig om je honden zomaar mee te geven. Doe je met je paard toch ook niet?
Ik loop zelf vaak met andermans honden, maar dit zou ik nevernooitniet in mn hoofd hebben gehad hoor. Vroeger wel eens meegenomen naar de 'hut' (
) maar dat mocht ook altijd van de eigenaren. Ik was niet zo stout dat ik zoiets zou doen hoor
Belt mijn oom later op hij zag een hond alleen aan een boom staan die op de onze leek. Gelijk heen gereden en jahoor dat was onze Rakker.
Ik zou sowieso een melding maken en ik denk dat ik helemaal over de rooie was gegaan als die vrouw mijn honden had willen houden.