Buffelo schreef:Ik zal maar eens aan je buren vragen of ze hun hek gaan maken, voor dat je het weet heb je er zo 100 lopen, ze vermenigvuldigen zich razend snel. En wat dacht je van inteelt? Niet echt verstandig dus. Ik zal maar op passen dat ze geen kabels en of elextra door knagen. Vind het onverantwoord dat de buren niet hun hek fatsoenlijk dicht maken waardoor jij maar moet op letten of er geen konijnen in de vijver liggen. Vind het wel heel lief van je dat je hem gered heb! Ik zelf woon op een zeer bebost erf en zie wel eens konijnen lopen maar dat regeld de natuur zelf.
Ben het helemaal met je eens!! Dit is namelijk al het zoveelste konijn dat ik van hun opvang, alleen zijn de buren niet echt mensen die meewerken en liggen ze ons ook niet geweldig moet ik zeggen. Dus ik ga helemaal geen ruzie met ze maken, want dan gaan ze straks weer zeuren over de paarden die tegen de staldeur aanschoppen en dat ze gaan zorgen dat de eigenaar zijn vergunning kwijt raakt om paarden te houden (hebben ze al eerder mee gedreigd)Ik vanmiddag een paar foto's gemaakt, vooral een hele leuke van nijntje, dus ik net heel enthousiast mijn foto's via telefoon op pc gezet, wil ik ze uploaden via imageshack.com is die website uit de lucht
Dus helaas geen foto's vandaag, ik zet ze er morgen op als imageshack meewerkt!
Met de konijntjes ging het goed vandaag, voelen zich lekker thuis, eten, drinken en gaan zelfs al uit zichzelf naar de benedenverdieping in het hok en weer naar boven
Alleen zag ik dat nijntje een teek in haar ooglid had dus deze heb ik er even uitgehaald.
En pieter is zo brutaal haha
Echt heel leuk!Er loopt trouwens nog 1 grijs/blauwe rond, en 2 bruine dus zijn het er 5
Ik heb vanmiddag alleen die grijs/blauwe gezien en heb hem geprobeerd te vangen maar dat is helaas niet gelukt. Die krengen zijn echt snel!

Daarom wil ik gewoon afwachten en proberen ze zelf te pakken.