Noa_M schreef:Ik heb het vannacht geprobeerd met eerst eten geven 's avonds en toen de kamerdeur open laten staan en mijn slaapkamerdeur dicht.. Pff, nou toen ging ze helemaal los.. Ik zou een bench naast het bed kunnen proberen, maar ik weet niet of mevrouw dat gaat accepterenDie laat wel merken als ze ergens niet mee eens is en opgesloten zitten houd ze niet zo van..
Teritorium gedrag kan ik me voorstellen.. Maar aan de andere kant de eenzaamheid ook, want als ik overdag beneden zit en de kamerdeur staat open blijft ze bij mij.. Wanneer ik naar boven ga, zal ze me volgen maar het is niet zo dat ze dan zelf op onderzoek uitgaat of boven gaat liggen..
Was zo zielig vanochtend.. Als ik de deur uitga en ik kijk achterom zie ik altijd een koppie in de raam die heel zielig zit te miauwen.. Hartverscheurend
Oohh zo herkenbaar... ik vind het ook zo sneu om Snoetje 's morgens te moeten achterlaten. Ik heb me al meermalen bedacht hoe hondenbezitters dat dan doen/kunnen, ik heb er met de poezel al zo'n moeite mee.
Ik heb twee poezels, maar helaas is IenieminiePoes (de donkergrijze in de avatar) een lichtelijk uuhh aparte persoonlijkheid en trekken de twee poezels niet echt met elkaar op. Daarbij is IenieminiPoes vaak buiten, en dan heeft Snoetje er ook niets aan want zij is altijd binnen.
Die laat wel merken als ze ergens niet mee eens is en opgesloten zitten houd ze niet zo van..

Laat je goed informeren mocht je mogen adopteren. Maak evt. de afspraak dat als het niet mocht klikken Hugo (je gaat hem toch wel anders noemen?
) terug mag. Al heb ik goede hoop dat na een gewenningsperiode het heel goed zal gaan met beiden. Ik was even kwijt..komt jouw kat niet buiten? 
Krabben, miauwen dat je het een straat verder kon horen, en alles slopen. Heel sneu, en uiteindelijk hebben we hem maar binnengelaten
. Spuitbussen schoot niet op, zodra hij ons hoorde bewegen rende hij al weg. Dus steeds te laat.
! Maar, de kleine lag gewoon te pitten, de oudste bleef aan de deur krabben en slopen 's nachts. Uiteindelijk werden we getipt over de ssscat (dat psscht ding dus) en deze hebben we gekocht. En waarempel, voor nog geen 30e slapen we nu heeeerlijk! De katten liggen gewoon in hun krabpaal samen te slapen en zo af en toe horen we psssshhhtt vrrooeem haha! Dan zat er een voor de deur. Voor ons was dit dé oplossing.