Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

saskiakefie schreef:hout?
Wat slecht dat je ze geen vitamine c geeft, dagelijks fruit lijkt me ook helemaal niet zo gezond ivm suikers.
Waarom dan niet elke dag een vit c pilletje? De meeste cavia's zien dat als een snoepje.

WinSel schreef:Heb je de konijnen niet samen ?

) waarvan het luikje naar de ren buiten altijd openstaat. De buitenren is ongeveer 30m² groot, met een zandbak van 1mx2m en voor de rest gras. Op een diepte van 30cm liggen over de volledige oppervlakte betonplaten ingegraven zodat de konijnen wel wat kunnen graven maar niet kunnen ontsnappen. De omheining bestaat uit draad van 1.80m hoog met extra versteviging onderaan met fijnmazig kippendraad (bescherming tegen roofdieren, we zitten vlakbij een bos) tot op een hoogte van 50cm en er is over het volledige ren een net gespannen tegen roofvogels zodat er met hen niets kan gebeuren. Nu enkel nog wat elementen voor schaduw voorzien voor tijdens de warme dagen en onze konijntjes kunnen mee verhuizen.
Niet alleen qua uiterlijk, maar ook qua innerlijk. Het is een verschrikkelijk lief en mensgericht konijn.
Als je toch eens dichterbij zou wonen!
Heb ze nooit in de stress.
daarnaast altijd hooi vanuit een baal en niet uit de winkel omdat ze gewoon weidehooi wat grof is veel lekkerder vinden.
Bij mij gaat het ss voer boven alles.
Als ik ze zoveel zou geven als ze zouden willen zouden zich dood eten vrees ik
Toch leren negeren hoor, ze komen echt niks tekort..

. die opmaken en dan SS weer geven haha 
Laura_x_ schreef:Echt niet? Hij wordt namelijk nu echt wel 'minder lief' en verschrikkelijk opdringerig .. Ook begint hij knorrig en chagrijnig te doen.
Ik ben dan van mening dat konijnen niet expres vervelend zijn. Dat zit niet in de aard van dieren. Maar dat is mijn mening
Pff, ik twijfel toch wel ontzettend. Zal volgende week eens advies vragen bij de groothandel.