Amaris schreef:Ik vind alle kittens leuk, ook die volledige nesten in het asiel (zie onderschrift) maar dat wilt nog niet zeggen dat je ongecontroleerd kittens geboren moet laten worden.
offtopic TS ik heb even in je profiel gespiekt maar wat doe jij goed werk met de opvang zeg!
Dank je! ik moet helaas stoppen,mijn botten en spieren gaan helemaal kapot door het zware werk.
Er zijn er 2 die tóch bij me blijven,die kán ik niet herplaatsen.De ene gaat dood van ongeluk en de andere heb téveel ellende en pijn mee gemaakt.Ik neem geen risico dat zij dit nog een keer zou kunnen mee maken.

Al onze katten zijn gesteriliseerd op gecastreert. Allemaal bewust gedaan, vooral qua gedrag ook enzo. Hier is het zo, dat de katten van ons buren altijd worden doodgereden, maar die van ons nog nooit iets voor hebben gehad?? Puur geluk of slimme katten? Nu, ik snap je standpunt over het vechtgedrag ookwel. Onze gecastreerde katers vechten ook wel eens.. We hebben al redelijk wat vechtersbazen gehad. Meestal vechten ze dan ook met de katers van de boerderijen. Jammer genoeg moesten wij onlangs nog een kat inslapen ivm kattenaids.. Hele nare ziekte, en ik denk toch niet dat je wilt dat jouw kat dit ook krijgt? Het is namelijk bewezen dat de kans bij gewone katers véél groter is. Mijn kat was dan wel gecastreerd, maar geloof dat het gewoon pure pech was. (Kat had ookal een zwakke weerstand) Hier hebben de gecastreerde katers geen paringsgedrag meer? Toch zover ik weet

Maargoed, dat begrijp je zelf natuurlijk ook wel