Mijn Kruising Amerikaanse Stafford met ???? wie weet het?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 14:45

onze staff 7 maandjes

1,5

2 (rechts is kruising staff-collie

2-2,5

Heeft ook geen heel kort neusje.. maar wel een bredere kop. Heel iets hanglipjes.. (kwijlt ontzettend als ze weet dat ik Frolicjes heb die ze krijgt voor kunstjes, verder weinig.. dus idd.. vooral bij zout)

Oortjes staan met wisselen wel vaker zo raar van vorm. Vaak gaan ze vanzelf weer hangen. Vooral niet teveel aan friemelen.

Dacht eerst ook dat die van jou een kruising herder zou zijn :j

froukje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 02:00

Jeetje wat is ons Amm staff, van nu 7 maand, dan toch meer hond dan die van jullie, toch allemaal vrij lichte honden met een spitse neus, Tyson komt uit de Hanehoeve lijn. en heeft een prachtige stompe en brede kop en een mooi atleties lichaam, een stafford zoals ik graag zie.

S_en_Z

Re: Mijn Kruising Amerikaanse Stafford met ???? wie weet het?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 07:16

Sja reu of teef verschilt ook wel. Maar die van ons is breder en grover dan de staffs uit de omgeving. := Heb alleen geen recente foto's van haar nu.

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 07:31

froukje2 schreef:
Jeetje wat is ons Amm staff, van nu 7 maand, dan toch meer hond dan die van jullie, toch allemaal vrij lichte honden met een spitse neus, Tyson komt uit de Hanehoeve lijn. en heeft een prachtige stompe en brede kop en een mooi atleties lichaam, een stafford zoals ik graag zie.

Met wat kilootjes er af zou die van ons ook atletisch zijn _O-

Afbeelding

MelodyT

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-12 08:48

Ik denk toch wel echtte stafford ,misschien mix met pitbull.Zeker geen herder.

x_shirley_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-12 16:09

Ik denk met Pitbull, mijn moeder heeft Am. Stafford x Pitbull, en die had op die leeftijd dezelfde neus als die van jou. Veranderd nog wel, maar je blijft het zien!

LiesxAnne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-12 16:24

Ts, of je stafford nou wel of geen kruising is, ik vind het een super mooi beest! Mooie tekeningen! Wel een echte stafford kop hoor en mijn stafford van 4 jaar is ook best wel smal en heeft een wat langere neus op zijn brede kop ondanks dat hij een stamboom heeft en een 100% amerikaanse stafford is. Kan me wel voorstellen dat je het graag zou willen weten als je zelf twijfelt.

Afbeelding

Afbeelding