De hond ligt de hele middag in de zon te slapen en halen we af en toe eventjes naar binnen om bij te koelen, haha, en het paard? Daar loop ik met de tuinslang naar toe en dan komt ze aangerend en gaat ze er onder staan, of we gaan de waterbak in.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Vroeger zetten we altijd zo´n tafelventilator op de grond, daar gingen de honden dan soms voor liggen. Maar die heb ik momenteel niet. Probeer het zo koel mogelijk te houden in huis (ook voor onszelf) en honden liggen lekker te slapen
Sjors schreef:Ah Twiggy2008![]()
Tip; leg een natte handdoek/vaatdoek erin, lekker koel. Als ze erop gaan liggen dan he![]()
Ik vind het ook zo zielig voor de mijne he, zwart, dikke vacht. Heb ze van de week al geborsteld, maar dat hielp eigenlik niet![]()
Ik heb er nu een handoek met water in liggen, fles met bevrororen water, en ze staan in de schaduw.
Maar ze gaan maar niet liggen op die handoek
verder staat er een bakje met water om in te badderen onderin de kooi. pjer schreef:Ik heb voor de vogels het gordijn half dicht zodat ze in de schaduw zitten. Verder de fan aan. En af en toe spuit ik ze met de plantenspuit nat.. ze gaan zich dan gelijk wassen dus ik neem aan dat ze het waarderenverder staat er een bakje met water om in te badderen onderin de kooi.
Als het wat meer afkoelt zet ik de kooi nog even buiten en dan nog een keer sprayen..

S_uus schreef:Mijn husky met het meest wit in zn vacht kan uren slapen in de zon.
Gelukkig is mn zwarte husky wel verstandig en blijft in huis.
De witte kat gaat met de witte husky mee naar buiten en de zwarte kat blijft met de zwarte husky ook binnen haha.