Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Colorado schreef:Ik vind dit niet klinken als eierstok/baarmoederkanker. Nu moet ik zeggen dat ik er niet heel veel van weet, maar een van onze laatst overleden zeugjes heeft kanker aan haar eierstokken gekregen (hier is ze ook aan overleden overigens) en die had hele andere symptomen. Denk aan, kaal worden, inderdaad wel enorm vermageren, maar haar temperatuur bleef gelijk en zwaar ademen deed ze ook niet.

xJolien schreef:Ik ga duimen dat het goed komt met je caaf! Aan jouw zorgen zal het in ieder geval niet hebben gelegen als ze het uiteindelijk niet redt!
. Dierenarts heeft wel haar buik goed gevoeld en was geen tekenen van tumoren oid. Hij vond haar ook erg jong voor baarmoederproblemen. Inderdaad erg jammer dat de andere dierenarts er naast zat. Omdat ze nu opknapt heb ik het idee dat deze diagnose juist was, de medicijnen doen in ieder geval wel wat voor dr. De temperatuur is omhoog! Durf haar zelf niet te temperaturen maar ze voelt echt 100 x warmer aan dan eerst. Ze voelt nu lekker heet aan net als mn andere skinny
. Ik durf absoluut nog niet te juichen maar ze lijkt echt een stuk beter.
Nog even doorzetten en dan hoop ik dat ik lekker van dr kan gaan genieten.

Longonsteking is te behandelen, maar dan moet je het wel goed diagnostizeren

Sijs15 schreef:Cavia's hebben snel last van longontsteking (ziet er bijna schattig uit, niezende cavia'tjes die dan hun neusje afvegen met een voorpootje en een paar dagen later...). Snap niet dat je eerste DA dat over het hoofd heeft gezien! Super dat je een tweede DA hebt geraadpleegt en fijn dat ze het nu weer beter lijkt te doenLongonsteking is te behandelen, maar dan moet je het wel goed diagnostizeren
. Moet eerlijk zeggen dat ik zelf niet verwacht had dat het nog goed zou komen. 

_Saar schreef:Niezen heeft ze zelfs bij de DA gedaan maar hij zei dat het niets was.. En ook wat je zegt inderdaad, poetsen aan het neusje. Moet zeggen dat ik wel echt teleurgesteld ben in mijn DA. Ga vanaf nu ook gewoon naar de DA waar ik als tweede ben geweest. Is iets verder rijden maar ben daar gewoon heel goed en leuk geholpen. Beestje is lekker opgeknapt, nu nog een lading gewicht eraan en dan is ze weer back on track. Moet eerlijk zeggen dat ik zelf niet verwacht had dat het nog goed zou komen.
Blij te horen