Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
VDB schreef:Dankjewel, ga ik dat eens proberen (natvoer met wat water)
Ze ligt nu suf op de grond en ze kijkt scheel.....
Maar ze miauwt niet meer, is nog niet op de kak-bak geweest om een poging te doen om te plassen.
linnie050 schreef:als je urine moet hebben.
Haal je kattenbak leeg en je kan met een spuitje de urine opzuigen en dit spuit je in een buisje of plaspotje.
.
Ze ligt nu wel te spinnen bij mij in de stoel.... fargo schreef:VDB schreef:Dankjewel, ga ik dat eens proberen (natvoer met wat water)
Ze ligt nu suf op de grond en ze kijkt scheel.....
Maar ze miauwt niet meer, is nog niet op de kak-bak geweest om een poging te doen om te plassen.
Katten met koorts worden volgens mij wel suf. Misschien ligt ze even bij te komen van de injecties e.d.
VDB schreef:Sorry hoor maar volgens mij heb je dan geen kattengrit in de bak liggen. Die van mij zouden dan niet eens een plas willen doen. Schoon en veel kattengrit willen deze dames hebben en anders mag ik naast de kakbak gaan dweilen en soppen. Dat heb ik al een keer meegemaakt....linnie050 schreef:als je urine moet hebben.
Haal je kattenbak leeg en je kan met een spuitje de urine opzuigen en dit spuit je in een buisje of plaspotje.
.
VDB schreef:De dierenarts is een ZE....
Pop is een moeilijke eter en zeer kieskeurig.
Als het haar niet smaakt (wat dat ook moge zijn) dan kiest ze er gewoon voor om "niet" te eten.....
Mengen met brokjes gaat hem niet worden, daar haalt ze haar neus voor op.
Iemand tips voor het geven van veel vocht aan een poes die nu eigenlijk niet veel wil drinken? Vis geven, welke?
Met melk erbij lust ze niet, de andere poes wel.
Misschien dat ik ze dan nu maar vast natvoer ga geven in plaats van 18:00 uur.....?