Gave honden, maar iedeeen denkt dat t luiwamesse zijn... nou echt niet! Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Gave honden, maar iedeeen denkt dat t luiwamesse zijn... nou echt niet!
verder speel en train ik veel met hem. 
. En geloof me het lopen is met allemaal waard.
Haha, nog meer twijfels dus! 
Davinia_ schreef:Dank jullie! Je brengen me erg aan het twijfelen, haha. Het lijkt me zo leuk om een hond te hebben! Maar toch.. En nu hebben we vandaag foto's gekregen van een kitten van een kennis en aaahhhHaha, nog meer twijfels dus!
Daarbij komt dat ik chronisch ziek ben. Het kan op 2 manieren uitpakken. Ik vind het geweldig om een hondje te hebben en mee te lopen en haal daar mijn troost uit en bouw daardoor wat meer conditie en alles op. Of ik kan dat hondje niet de beweging geven wat het verdiend. Pff, wat een lastige keus!
En verder zou er altijd een vriendin of mijn moeder met hem willen wandelen. Maarja, het is natuurlijk wel de bedoeling dat ik hem zelf uit laat en dat moet opzich wel lukken hoor.
Verder heb ik er ook slechte ervaringen mee, dus liever niet.
) en ik heb sinds 3 maanden een pup. Het is absoluut af en toe zwaar maar ik ben heel blij dat ik het toch gedaan heb. Op dit moment wordt er nog 4-5 keer per dag met hem gelopen, mijn vriend loop 's ochtends voor het werk met hem, dan ga ik tussen de middag naar het losloopgebied hier vlakbij zodat hij lekker uit kan razen, eind van de middag/begin van de avond loopt ik meestal nog een rondje en 's avonds voor het naar bed gaan mijn vriend.
Het is even zoeken wat voor jou werkt, wij hebben een border collie dus die heeft wel behoorlijk wat nodig aan mentale uitdaging enzo.