Magere kat

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Liejn

Re: Magere kat

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-12 19:19

heeft je moeder vandaag de dierenarts nog gebeld voor advies?

MaTuMi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-12 12:26

Ze wil niet naar de DA... :(
Maar ik weet niet hoe snel ik weer kan reageren, zit nu op school en heb thuis Comp verbod.

liefmeisje21

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-12 22:12

wil toch wel heel graag weten hoe het nu gaat. Vandaag ook met mijn kat naar de da gweest. Erg mager geworden en futloos. Ik was een paar dagen op vakantie en ben gister terug gekomen en schrok me rot. vandaag da geweest en hij moest gelijk blijven. zijn nieren werken haast niet meer en zijn lever is niet goed. ze gaan nog verder onderzoeken. Hij ligt nu aan het infuus en word doorgespoeld, ben bang dat hij het niet redden gaat. hij is pas 2.5 jaar oud.

Liejn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-12 22:27

liefmeisje21 schreef:
wil toch wel heel graag weten hoe het nu gaat. Vandaag ook met mijn kat naar de da gweest. Erg mager geworden en futloos. Ik was een paar dagen op vakantie en ben gister terug gekomen en schrok me rot. vandaag da geweest en hij moest gelijk blijven. zijn nieren werken haast niet meer en zijn lever is niet goed. ze gaan nog verder onderzoeken. Hij ligt nu aan het infuus en word doorgespoeld, ben bang dat hij het niet redden gaat. hij is pas 2.5 jaar oud.

Wilde vanmiddag toevallig al een berichtje plaatsen hier maar t is er niet van gekomen..

2.5 is wel héél jong voor nierfalen inderdaad zeg! ik zal voor je duimen :(:)

Gulpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-12 22:30

liefmeisje21 schreef:

;(

Ik hoop dat hij het redt, sterkte!

youngster

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-12 22:33

Het komt idd voor op zo'n jonge leeftijd. En helaas gaat het dan ook vaak heel snel achteruit :\
Hopelijk kunnen ze jouw kat er nog doorheen trekken.

MaTuMi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-12 20:03

Even een update:
er is nog geen verandering in mijn kat.
We hebben de wormen kuur naar binnen gekregen maar die heeft ze er weer uit gespuugd.
Ze ligt nu lekker te genieten van het zonnetje hier voor het raam.

Anne_mieke88

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-12 11:50

Gaat het al wat beter?