Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Froukjeloves schreef:Wij hadden het met een vogel die was dood ziel da gebeld, koste ook behoorlijk wat( zat ook rond de 70 euro) was een valk parkietje me man der heen. mocht wachten tot het gebeurt was, wat doen ze een spuitje die verdooft en TIK tegen de tafel beest dood en 70 euro lichter, zo kon ik het ook nog wel. alleen me gevoel laat dat niet toe:S
annibel schreef:Wat erg voor je..
Ik vind 70 euro ook echt heel veel, in februari heb ik mijn hondje in laten slapen dat was 60 euro, de DA is aan huis gekomen en is er ongeveer een uur of anderhalf uur bij geweest.
Dus voor een rat 70 euro??![]()
Ik zou dan bij een andere DA gaan vragen.. iig heel veel sterkte!
Amaris schreef:Froukjeloves schreef:Wij hadden het met een vogel die was dood ziel da gebeld, koste ook behoorlijk wat( zat ook rond de 70 euro) was een valk parkietje me man der heen. mocht wachten tot het gebeurt was, wat doen ze een spuitje die verdooft en TIK tegen de tafel beest dood en 70 euro lichter, zo kon ik het ook nog wel. alleen me gevoel laat dat niet toe:S
WAT? wat voor DA hebben jullie dan??![]()
mijn parkietje kreeg gewoon een doodspuitje. Mooi dat die niet tegen de tafel werd doodgeslagen! En daar dan ook nog 70,- voor vragen?
*bek valt open*
sterkte nogmaals! rakni schreef:@kuggur: die tafelrand bedoel ik ook, ik ken mensen die dat kunnen.
interessant, ik ging ervanuit dat ether wel redelijk vriendelijk werkte. Het dier raakt snel buiten westen en krijgt het dan niet meer mee zeg maar.
Wilawander schreef:Joline_ schreef:Ik vind overigens 70 euro voor euthanasie van een rat erg veel!!!! Voor onze hond waren we rond de 70euro
kwijt. En geloof he, die woog toch heel veel meer
Een rat heeft een snellere stofwisseling en daardoor veel meer nodig dan je zou verwachten. Dat kan behoorlijk oplopen.
. zit nog wel een degelijk verschil inwendy1987 schreef:Nog even een reactie nav de prijsdiscussie ..
Men vergeet vaak dat de dierenarts zelf idd ook betaald moet worden. Dus hoe groot of hoe klein het dier ook is, tijd en medicatie moet altijd worden betaald. Ik blijf er wel bij dat 70 euro echt veel is voor een rat.
Dieremartsen worden vaak afgezet als geld wolven. Tuurlijk zijn die er ook. Maar een beetje eigenaar haalt de goede er wel uit. Goedkoper is niet altijd beter. Alle faciliteiten in het gebouw tellen ook mee in de prijs. Ook of de DA zelf aan nascholingen doet.
Ik hoop dat het ratje rustig ingeslapen issterkte nogmaals!