Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

toen heb ik mijn principes opzij geschoven voor de gezondheid van mijn kat.Anoniem schreef:Hills, RC en dergelijke voeren heb ik niet geprobeerd omdat ik zelf al naar word van de giga ingredientenlijst vol met chemische dingen.
Dat wil ik gewoon niet in onze katten doen,ook niet in de gezonde siamese katers...
Prima als anderen er tevreden mee zijn natuurlijk hoor!
Maar hier komt het niet.
Anoniem schreef:De katten hebben nu al 3 weken geen probiotica gehad ivm vakantie...en geen verbetering/verslechtering,dus het doet naar mijn idee gewoon niks..niet goed,niet fout.
Voer het nu niet meer
Geef nu alleen nog brok van Almo,hier zit weinig rommel in.
RC vind ik rotzooi..
Anoniem schreef:helaas,vandaag lag er zelfs een plasje bloed op de kattenkamer naast de bak.
dus maar weer naar de dierenarts,bespreken of een darm biopt nog wat is.
ik weet het gewoon niet meer.

essiesilly schreef:Wat zielig tssterkte ermee
Dourague barf is niet duurder dan rc hoor![]()
Ik denk dat ragdollcat aandelen heeft in rc:p
Douraque schreef:Vreselijk voor je, veel sterkte ermee
En voor degene die zegt dat RC goed is, moet zich eerst maar eens verdiepen in de verschillende soorten voer. RC mag dan wel duur zijn, maar kwalitatief slecht. Je betaald voor niets, ja 4% vlees en een hoop troep. Goede merken met een kwalitatief hoog gehalte aan vlees (lees minimaal 80%) zijn zelfs nog duurder dan RC. KVV of Barf is nog veel duurder. Dus beweren dat mensen uit kosten perspectief geen RC voeren is onzin. Mijn kat heeft IBD, moet dus van de DA op RC speciaal voer. Ik doe dat niet, ze krijgt nu brokken met hoog vleespercentage en ze is kern gezond