Kat met meerdere klachten

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Visitor

Re: Kat met meerdere klachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-12 20:26

O balen zeg. -O- Hopelijk werken de snippers van tassen!

lieniminnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-12 22:13

Kan je toch neit heel veel mee die urine.. om het te onderzoeken meot het ook 'vers' zijn..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-12 22:17

Het moet idd vers zijn, max 1 uur oud als t ff kan.

Anoniem14

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-12 10:46

Goed in de gaten houden en zodra hij begint te plassen een bakje/pollepel of iets eronder steken. Zo deden wij het vroeger bij onze kat die regelmatig blaasontsteking had.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-12 10:51

tanec_meisje schreef:
Goed in de gaten houden en zodra hij begint te plassen een bakje/pollepel of iets eronder steken. Zo deden wij het vroeger bij onze kat die regelmatig blaasontsteking had.

Dat gaat ie niet pikken, ik kan de bovenkant van de bak ee niet afhalen, dan is ie weg.

Freggle_Edge

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-12 21:48

Als het echt niet gaat kun je de da vragen via een catheter urine te halen. Niet tof, maar in uiterst geval wel mogelijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-12 15:55

Eigenlijk gaat het nu weer heel goed met Fritz. Dus t is lastig, wat moet ik nu, toch naar de da, ik hoorde van een andere sphynx eigenaar al dat ze gewoon heel veel plassen, dat hoort bij het ras, die van haar had dat ook zo erg. Had k al eens eerder gehoord trouwens, maar ja, als de da zegt dat het niet normaal is, dan ga je toch twijfelen...
En aangezien de vorige eigenaar Suze hem ook al helemaal binnenstebuiten heeft gekeerd.

Freggle_Edge

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-12 18:28

Eén van mijn katten plast ook aanzienlijk meer dan de andere drie. Als die verder geen klachten heeft, zou ik het er bij laten. Gaan er andere dingen opvallen kan je altijd nog naar de da.