Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

wil dolgraag een aquarium maar heb er op het moment geen plek voor. Daarnaast zie ik het niet echt zitten om een aquarium te verhuizen (wat de komende paar jaren wel een keer of 2 zal gebeuren) dus dat doen we maar even niet
ik had het niet eens gezien
Vjestagirl schreef:De capaciteit van de filter is behoorlijk laag. Je hele aquarium moet (eigenlijk) tussen de 5 en 10 keer per uur gefilterd worden, waarbij geldt; hoe hoger hoe beter. Die van jou doet het maar iets meer dan 2x per uur, en dat is eigenlijk te weinig.
Ik zou er aan de andere kant van het aquarium een tweede, sterker filter bij zetten.
merel90 schreef:Jitske, wat leuk dat jullie ook een groot aquarium hebben. Betta's zijn toch die kempvissen of niet? Zijn erg leuk om te zien inderdaad
Dus we hebben nu alleen nog maar betta vrouwen. Maar dat zijn flinke karakters op zich, hartstikke gezellige beestjes 
Vind het leuk om te lezen hoe dat nou in zijn werk gaat, zo'n aquarium. Zou later ook graag een mooi groot aquarium willen (in de muur zou natuurlijk helemaal mooi zijn
), maar het klinkt allemaal echt behoorlijk ingewikkeld!

ziet er echt top uit

Tieme schreef:merel90 schreef:De pomp staat braaf in te draaien in de badkamer.
lijkt me dan wel handig als je de stekker in het stopcontact steekt
Haha, oeps.. Een van mijn ouders had de stekker er dus weer uitgetrokken, had het op dat moment zelf niet eens gezien. Heb hem daarna weer ingestoken, dus hij staat nu wél te draaien
Scherp gezien!
die zorgen voor de verwerking van nitriet/nitraat.
maar je kan er zeer goede ideeen e.d. vandaan halen

(voordat de vis het doorhad was de vis al opgegeten natuurlijk)
)
met als hoogtepunt dat 75 procent van mijn bak ook uitstierf door een ziekte....
1 meter breed.
Ik heb wel bewust een paar hoge en een paar lage planten gekocht, maar ik heb werkelijkwaar geen idee of het wel mooi bij elkaar staat.