Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
kimmie261 schreef:cavom bevat 18% vlees... ( = 82% opvulmiddel...)
waarom niet over zetten?? vlees is zoveel gezonder ...zeker als er al 1 op vers staat...
appiesjappie schreef:Lieke krijgt nu fokker lam en rijst. Lieke kreeg altijd eerst pedigree en was altijd an de diaree en poepte in huis of kotste alles er uit en ze was giga druk. Ze wilde soms de brokken niet eens eten. Nu krijgt ze fokker en gaat het echt super ze heeft nooit weer in huis gepoept en heeft ook niet echt diaree meer. Ze kotst niet meer en vreet echt in de brokken. Het is wel duur voer maar lieke is nu lekker rustig en het gaat heel goed met eten. Dus dan heb ik het er wel voor over
( maar ja,wat moet je eigenlijk verwachten van een 'mars en snickers' producent,die hondenvoer gaat maken...) Sassy schreef:Ik persoonlijk heb geen zin voor zoveel geld afval te kopen, zeker niet als ik voor de zelfde kiloprijs of stukken minder echt vlees kan voeren.
Is natuurlijk wel een stuk meer werk als brokjes in een bak kieperen.
amigootje schreef:KVK. Af en toe wat Braf dingen
kimmie261 schreef:Sassy schreef:Ik persoonlijk heb geen zin voor zoveel geld afval te kopen, zeker niet als ik voor de zelfde kiloprijs of stukken minder echt vlees kan voeren.
Is natuurlijk wel een stuk meer werk als brokjes in een bak kieperen.
nou inderdaad,bakkie smuldier ontdooien en omgooien in een voerbak is heel veel werk extra![]()
![]()
maar ik snap ook niet dat mensen zo weinig zich verdiepen in wat ze hun hond voeren,het kan zo makkelijk zoveel beter.amigootje schreef:KVK. Af en toe wat Braf dingen
KVK ?? en Braf dingen??![]()
KVV en barfdingen bedoel je