Katers! kunnen ze elkaar zó erg toetakelen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

haan

Re: Katers! kunnen ze elkaar zó erg toetakelen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 18:06

Fijn dat het nu beter gaat ! Hopen dat het herstel sneller gaar nu hij de 'rust' weer buiten vindt. Een buitenkat binnenhouden is ook niet 'rustgevend' voor hem.

fanci_mike

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 08:12

Hopelijk zet de stijgende lijn door! Wel fijn voor hem dat hij naar buiten mag, wij hebben er ook zo een, zie ze binnen maar rustig te houden....

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-12 09:33

Hij is de hele avond tot in de nacht buiten geweest,begon me toch wel zorgen te maken toen hij zó lang weg bleef.Maar rond een uur of 2 vanacht kwam hij thuis! alles was goed met hem.
Vandaag de D.A. bellen,dan hoor ik hoe nu verder.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 09:41

Oef ik zou een kat in die conditie echt niet naar buiten laten := elke keer dat mijn poes een gescheurd kruisbandje had (3x) mocht ze pas naar buiten toen ze weer normaal kon bewegen (voor haar doen) omdat ze anders natuurlijk in de problemen kon komen. Ze mag nu helemaal niet meer snachts naar buiten. Tis een zwarte poes, niet goed te zien in het donker, en springen kan ze niet goed, dus echt alleen overdag dat ze goed zichtbaar is... ook gewoon voor mijn gemoedsrust...

Ik zeg dus, houd de kat nog even binnen, totdat die bij wijze van spreken weer achter muizen aan kan jagen, dat die weer gezond is en geen zwakte heeft. Maar dit is dus mijn visie, jij kent je kat natuurlijk het beste :j Mijn poes was ook een buitenpoes, maar vond haar echt te kwetsbaar op dat moment om haar naar buiten te laten... Zij heeft de eerste weken ook alle posters van de muren gekrabt, dingen van bereau's gemieterd etc :')

Heel veel succes met je beestje, hopelijk komt die er weer helemaal bovenop!

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-12 10:03

@lifaya
Het beste zou zijn binnen houden,maar door hem binnen te houden rust hij totaal niet.Door het springen tegen de raam valt hij keihard naar beneden en dat komt zijn rug niet ten goede.Hij kan goed springen en heeft kracht in de poten.En auto's? daar is hij nu als de dood voor.

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-12 19:51

Even een up-date.
Het gaat buiten verwachting goed met de kat! hij loopt weer bijna normaal,valt niket meer om,weet nu zijn poten goed neer te zetten.Alleen trap af kan hij nog niet,dan valt hij naar beneden.Ik heb nu als hij boven gaat slapen een dik dekbed onderaan de trap [tot 3 treden hoog] gelegd.Als hij valt dan valt hij zacht.
Hij volgt weer zijn eigen kater leven,is de hele nacht weg om vervolgens overdag te slapen.
Zijn medicijnen krijgt hij nog steeds,soms slaat hij er een over omdat hij niet thuis komt.
Maar ben blij dat het zo goed gaat!

Adamootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-12 20:09

Fijn dat het alweer beter gaat met je kater! :D