Jouw opmerking kan terecht zijn, ik hoop dan maar dat het niet zo is. Wij ging uit van de onervarenheid van de moeder, minder van de verstoting. Ze beet namelijk niet alleen in deze pup maar ook in de andere gezonde pups. Deze pup bewoog gewoon nog amper en ging daardoor ook niet drinken.
Wij dachten dus oorspronkelijk ook dat ze gewoon zou doodgaan, maar het beestje heeft een enorme wilskracht, dus hopelijk blijkt er dan niets mis mee te zijn. Voor zover men nu al kan zien is ze gezond (DA komt af en toe langs, belt zelf om te vragen hoe het gaat), maar of dat werkelijk zo gaat zijn, valt af te wachten.
In elk geval, nu zijn we te ver gegaan, dus we kunnen er enkel mee doorgaan, had ze moeten ingeslapen worden? Wie weet, maar daar is het nu te laat voor vind ik, dus gaan we door
Bedankt voor je opmerking!Wij hebben eerder lammetjes (reeds 2x), een vosje, een everzwijn en duifjes met de hand grootgebracht. Die bleken gelukkig allemaal 'normaal'
Trouwens, er zijn in de ganse nest dus 3 teefjes en 7 reu'tjes, is dat normaal? Ik dacht dat dat ongeveer 50/50 ging zijn?!

ja, wij hebben hier iets met beestjes, als mensen iets vinden wordt dat vaak bij ons afgezet (mijn papa is dierenarts, maar mijn ouders zijn gescheiden). 
dus de pup verhuist af en toe, komt dan eens een nacht bij mij en dan eens een nacht bij mama. Maar het is de bedoeling dat de hond op termijn bij mijn mama woont. Ik heb niet zoveel tijd en mama is altijd thuis....
dit wordt afgeraden door de dierenarts (niet mijn papa)... wij hebben het ook voorgesteld maar zij vreest dat de moeder de pup niet gaat accepteren!