Sorry
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Zwartwitje schreef:Sjors, volgens mij kunnen jullie toch beter eieren voor je geld kiezen en de kooi wegdoen. 'Omdat we toevallig nog een kooi hebben staan' is echt een van de belabberdste argumenten om een huisdier te nemen, zeker bedenkend dat jullie je op de duifjes ook al niet goed genoeg hebben voorbereid (anders had je wel geweten dat ze koeren). Geen enkel dier veroorzaakt nul procent overlast; als het niet om het geluid gaat dan wel om viezigheid, stof, enzovoort![]()
Bovendien kosten dieren altijd geld en op de lange duur had je van het geld dat je kwijt zou zijn wel twintig van die kooien kunnen kopen.Verkoop de kooi nu voor 40,- in plaats van 60,- en dan hoef je nergens meer aan te denken. Of beter nog, doneer hem aan een vogelopvangcentrum, daar zitten ze vaak te springen om goede kooien. Daar houd je nog een goed geweten aan over ook
stef schreef:euh,volgens mij begrijp jij mij nu niet.
Want de reacties over dat de kooi te klein is etc zijn dus terecht. En als je een vogel wilt die geen geluid maakt, zijn de reacties van een speelgoedvogel ook terecht

Sjors schreef:Zwartwitje: Hoe kom je erbij 'dat we nog een kooi hadden staan?'
Dat snap ik echt NIET, en ik kan er ontzettend boos over worden.
Wij hebben de kooi in de winkel gekocht voor 80.- euro
Net nog aan mijn moeder gevraagd
Edit: ik kan het bonnetje wel opzoeken en een foto van maken

Sjors schreef:Daar komt het alweer, een vorst beveiliger. Dat kost veel stroom volgens mijn vader.
En wij gaan dan een ronde maken, dus plexiglas is geen optie