dit is meer een poging doen tot mensen kapot scheuren op straat, niet eens in huis. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Fiffill schreef:Precies. Sorry, maar ik snap echt niet wat je er meer aan wilt evalueren
En je persoonlijk aangevallen voelen is ietwat overdreven, denk dat dat niemand z'n bedoeling was hoor. Die van mij iig niet
vuurneon schreef:Denk je nu echt dat als een hond jou tot op het bot bijt, je roept; waar is de dierenarts, want ik wacht wel rustig af hoor met de hond aan mijn armeerst de hond maar rustig onder zeil en dan op gedragstherapie. Kan een enige gezinshond worden

Juut schreef:ik vind het wel apart dat politie nu verweten wordt dat ze voorbereid hadden moeten zijn op een hond binnen... Lekker dan; zet een bordje met 'hier waak ik' aan de deur, en politie mag dus niet meer binnen. (zwartwit gesteld)
Nee, hier zijn 6 slachtoffers van een idioot; de hond, en de agenten.
Dat een hond zó tekeer gaat lijkt mij toch ook niet normaal, zelfs niet voor een waakse geschrokken hond!
Dat doet niemand hier. Het is een suggestie dat er naar alle kanten van het verhaal moet worden gekeken om fouten in de toekomst en dit soort situaties te voorkomen. Bailey_4ever schreef:Fiffill schreef:Precies. Sorry, maar ik snap echt niet wat je er meer aan wilt evalueren
En je persoonlijk aangevallen voelen is ietwat overdreven, denk dat dat niemand z'n bedoeling was hoor. Die van mij iig niet
Dat is niet overdreven maar mijn gevoel. Mijn gevoel is iets wat van mij is en niet iets waar anderen een mening over kunnen hebben. Blijkbaar snap je niet wat ik bedoel. Jij had dus niet gekeken wat er in een eventuele toekomstige zelfde zaak anders zou moeten? Jij was op dezelfde manier naar binnen gestormd? Lekker team zal dat zijn
Fiffill schreef:Sorry, ik vind dit zéér vermoeiend op een warme zonnige dag, dus ik denk dat ik zo lekker buiten ga zitten en me er niet meer mee bemoei... maar ik zal dit er nog over zeggen: misschien kun je wat minder agressief reageren, praat wat fijner.
"Mijn gevoel is iets wat van mij is en niet iets waar anderen een mening over kunnen hebben." kom op zeg... niemand hier valt je aan hoor, rustig maar.
Maar nee, ik had zeker gekeken wat er anders had gekund (dat zeg ik immers ook hierboven). Maar aangezien er geen verdere info is over wat ze deze keer al aan voorbereidingen hadden getroffen, kan ik daar verder weinig over zeggen
Die hond was agressief, wellicht in verwarring? Nogmaals dat is mijn gevoel erbij en als je dat niet snapt is dat absoluut niet mijn probleem. vuurneon schreef:Enige fout was dat de eigenaar in het vizier zat ivm pedonetwerk, als de eigenaar nou gewoon zich aan de wet had gehouden en zich gewoon had gedragen was de politie daar niet geweest....
Jammer dat de eigenaar niet gepakt is.
En ze vallen nooit zomaar binnen, huis wordt vaak al gepost, informatie stromen in de gaten gehouden. Maar stel dat de hond altijd achter de deur zat en ze de hond nooit konden zien. Wat dan? Risico moet je nemen om dat soort tuig te pakken, dat moet via een inval.... Ze melden zichzelf echt niet keurig hoor.
Enige evaluatiepunt zou voor mij zijn; hoe kun je in het vervolg eerder zo'n hond af schieten.
vuurneon schreef:Enige fout was dat de eigenaar in het vizier zat ivm pedonetwerk, als de eigenaar nou gewoon zich aan de wet had gehouden en zich gewoon had gedragen was de politie daar niet geweest....
Jammer dat de eigenaar niet gepakt is.
En ze vallen nooit zomaar binnen, huis wordt vaak al gepost, informatie stromen in de gaten gehouden. Maar stel dat de hond altijd achter de deur zat en ze de hond nooit konden zien. Wat dan? Risico moet je nemen om dat soort tuig te pakken, dat moet via een inval.... Ze melden zichzelf echt niet keurig hoor.
Enige evaluatiepunt zou voor mij zijn; hoe kun je in het vervolg eerder zo'n hond af schieten.

xDreamerx schreef:De enige die hier fout zit is de eigenaar van de hond. De politie kan dit soort invallen echt niet anders gaan aanpakken omdat er misschien een hond zit die daarvan kan schrikken natuurlijk, dat is niet reeël.

Zal hem zo eens helemaal kijken