Thkz, dierenfan,
Ja rust rust en rust is heel belangrijk bij deze hond!
Als ik heel druk en boos ben dan neemt ze dat helemaal over.Daar zijn we inmiddels al achter gekomen.
Kennel word aan gewerkt, vanaf de zomer is het de bedoeling dat ze overdag buiten blijft ( mag wel op tijden los en spelen en zo,maar apart van de andere 2 honden want dat gaat echt op een dag mis.)
Ik merk ook aan haar als ze te lang wakker is , dan is ze echt overprikkelt. Maar krijg haar dan maar eens aan het slapen, de enige manier is achter de pc gaan zitten , dan gaat ze slapen naast me, of naast haar gaan zitten en haar buik aaien, vind ze zo lekker dat ze ook snel slaapt.
Op de rug leggen heeft geen zin merk ik, ze bespringt me direct erna weer dus is en soort van spelletje geworden, ik doe het dan ook niet meer, heb gister gemerkt dat ze het vreselijk vind als ik haar vast leg aan de lijn, daarna bleef ze van mijn was af! hihi, weer wat geleerd.
Heb een nieuw speeltje aan touw gekocht, alle andere op geruimd en speel nu waneer ik dat wil en pak het dan ook af, alleen beren heb ik laten liggen zodat ze hier in kan bijten en niet in mij.( Botjes kan ik niet laten liggen, daar komt ruzie van met de andere 2)
Kan het dat ze koorts heeft van het wisselen?
Arme ze voelde helemaal warm aan en hijgde vanacht,piepte een beetje en knaagde fanatiek aan dr bot.
Zo even opzoeken wat en hoeveel koorts is en in de gaten houden, anders morgen ff naar dierenarts.
Ook is ze iets te dik denk ik, ze had een strakker lijntje waar ziet nu wat paffig, dus ga de brokken ook wat minderen en de koekjes radicaal verminderen, wil biet dat ze dadelijk hd of iets krijgt he.
Gister avond had ze haar poot verstuikt, paniek, vond het zo zielig en hou zo een hond maar eens rustig als de andere 2 door de tuin racen ( had ze in bad gedaan)
Gelukkig na een half uurtje liep ze weer goed en is ze de rest van de avond rustig geweest en heb haar niet meer los laten rennen.
Vandaag ook maar zo rustig mogelijk houden zover dat lukt

Nee wegdoen echt niet, speuren lijkt me erg leuk, vooral omdat ze dat al doet in huis, lach me soms een breuk!
Vandaag grote trainings dag, we gaan kijken , wie weet zit er iets voor haar en ons( ikke dan) bij

Groetjesssss