Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
JJenniferxxx schreef:Ik ben ook geen slachtoffer, zeker niet.
maar ik wordt hier nou uitgemaakt als een of andere handelaar die dit allemaal veroorzaakt heeft.
IK WIST NIKS VAN DE GEDRAGSPROBLEMEN VAN DEZE PUP TOEN IK HAAR KOCHT!
JJenniferxxx schreef:Ik ben ook geen slachtoffer, zeker niet.
maar ik wordt hier nou uitgemaakt als een of andere handelaar die dit allemaal veroorzaakt heeft.
IK WIST NIKS VAN DE GEDRAGSPROBLEMEN VAN DEZE PUP TOEN IK HAAR KOCHT!
Kwanyin schreef:Hoe lang je heb haar dan gezien voordat je haar kocht? Hoeveel keer ben je gaan kijken? Wat hebben ze je daar laten tonen als je niets van haar problemen afwist, een voorbeeldige lieve pup die enkel geknuffeld wilt worden? Heb je geen moment nagedacht over "wat zou ik doen als die pup binnenkort gaat puberen?" of "wat als hij niet kan opschieten met mijn andere hond?" .
JJenniferxxx schreef:Ik heb het vooral over de mensen hier die beweren dat ze het allemaal zo goed weten.
Ik ben niet perfect, zal ik ook nooit worden maar ik heb een heel groot hart voor dieren maar wat niet gaat dat gaat niet. een normaal mens begrijpt dat.
Ik zou zeggen, wie er hier genoeg ruimte heeft vang haar maar op. ik kan het niet hoe graag ik het ook wil. dan kan ik haar vanavond al weer wegbrengen.
anoukie88 schreef:TS, ik snap je situatie wel. Het is via internet snel en makkelijk een eigen draai aan het verhaal te geven door anderen. Maar in deze situatie is het een beslissing van "anderen" (familie dus). Jij woont nog wel in dit huis en hebt het niet voor het zeggen.
Ik snap dat het voor je ouders ook moeilijk was die keuze te maken, maar je zusje was er wel bang voor. Ik denk dat jullie uit goeie bedoelingen hebben gehandeld. Jullie hadden bij de vrouw die haar kocht een goed gevoel, maar helaas kunnen mensen zich anders voor doen dan ze zijn.
En om TS nou zo aan te vallen vind ik erg kinderachtig. Je kunt zien dat ze met een situatie zit waar ze zelf weinig aan kon veranderen.
Kwanyin schreef:Hoe lang je heb haar dan gezien voordat je haar kocht? Hoeveel keer ben je gaan kijken? Wat hebben ze je daar laten tonen als je niets van haar problemen afwist, een voorbeeldige lieve pup die enkel geknuffeld wilt worden? Heb je geen moment nagedacht over "wat zou ik doen als die pup binnenkort gaat puberen?" of "wat als hij niet kan opschieten met mijn andere hond?" .