TS zijn er hondenuitlaatservices bij jou in de buurt? Neem daar contact mee op, sommige honden sluiten zich aan bij een groep als ze de baas kwijt zijn. Heb ik laatst ook weer gehad, een Viszla die zich bij mij aansloot, dan lopen ze gewoon mee omdat ze het niet meer weten!
Zijn je honden erg aan elkaar gehecht? Misschien een optie om je andere hond aan een lange lijn "uit te laten" dattie zeg maar het spoort volgt?
Sterkte!
Regallie
Geplaatst: 12-03-12 15:52
Ik zag dat je aan de schoolweg woont? Heb je al in het bos gezocht? Mijn paard staat aan de Oosterkampen, zal daar mijn ogen openhouden, misschien dat ik vanmiddag het bos nog in ga.
Oh verschrikkelijk! Hoop dat hij snel terecht is en niks mankeert! Heb ook een vriendin even gesmst die in de buurt woont bij je, zodra die wat ziet belt ze mij z.s.m. Succes meid!
Met de andere hond aan de lijn al helemaal rond geweest. Anderhalf uur aan het lopen geweest.
Zijn ook bij het bos geweest inderdaad. Konden hem ook daar niet vinden
Wij zitten middenin een verhuizing. De honden zouden morgen mee naar het nieuwe huis..... we hebben geen koeien en de paarden staan al op het nieuwe adres. Daarnaast gaat hij absoluut het draad niet door dus lkomt daar niet bij.
Net nog van iemand gehoord dat ze laatst zag dat iemand probeerde haar hond te stelen. Ben daar dus heel erg bang voor....
Jeetje wat onzettend naar allemaal. Als ik je verhaal zo lees ben ik ook bang dat iemand je hond gestolen heeft. Echt hoe haalt iemand t in z'n hoofd. Wat vervelend dat je precies in een verhuizing zit, lijkt me lastig op dit moment!
Heel veel succes iig met zoeken, hoop echt dat je hem vindt.