Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Joscaa schreef:Oh, als het strakjes écht niet gaat, mag hij gewoon terug hoor. Hoop dat het gewoon klikt, hij heeft een jaar lang in de opvang gezeten, dus hij verdient een eigen "thuis".![]()
We zijn serieus met onze konijnen, ze hebben een prachtig leven en we zoeken altijd weer een tweede konijntje erbij als er eentje overlijdt, zodat ze nooit alleen blijven.
Ik hoef zelf geen klik te hebben met het konijn, ik aai ze toch amper. Ze komen bij ons in de tuin, krijgen 's ochtends en 's avonds hun eten en drinken bijgevuld, krijgen genoeg lekkers tussendoor, maar ik heb geen tijd om ze uitgebreid te knuffelen en op schoot te hebben etc. (en ik weet dat ze ook helemaal niet houden van opgetild worden)
Ze krijgen een aai'tje over hun koppie als ze dat willen, maar als ze weg huppelen, no problem.
En misschien komt het zo over met dit berichtje, maar mijn konijnen komen écht niks te kort hoor!Denk dat ze wel echt een beter konijnen leven hebben al gemiddeld.

Nee, ik heb in ieder geval degene mee gekregen die gister ochtend is gecasteerd.
Femke schreef:Lichtinval, andere hoeken, andere periode dat de foto genomen is... Kan allemaal inderdaad. Toch hoeft 't daardoor niet onmogelijk te zijn om een ander konijn er in te herkennen. Je kunt bij 2 foto's van paarden met dezelfde kleur en in een andere houding toch ook gewoon zien welk paard 't ene en welke het andere is. Daar gebruik je dezelfde herkenningspunten voor: lichaamsbouw.
- knip -
Duidelijk dezelfde hond, maar als je wil, kan je er ook twee verschillende uithalen.

Joscaa schreef:Ze komen de komende drie weken naast elkaar in het hok met gaas er tussen, met allebei de mogelijkheid weg te lopen van elkaar.
De nieuwe kan het nachthok in, de andere kan de ren in.
Nouska schreef:Trouwens TS, dankzij jou wil ik weer konijnen hebben. Je wordt bedankt.
(we gingen kijken of ze écht niet samen konden)