Colorado schreef:Ik vind het lichtelijk ironisch dat velen van jullie zeggen dat iedereen met gemak kan zien dat deze honden op zijn. Ik zie zelf in ieder geval geen honden die op zijn (mijn kat ging ook zo liggen als we naar buiten gingen met het tuigje, dat vond ze hélémáal niks, doodsbang was ze, dus angst zomaar uitsluiten lijkt me niet logisch). De uitslag bevestigt dat, als ze echt op waren geweest hadden ze het niet als 2e gered tot de finish. Wat hier precies gebeurd weet ik niet, maar doodop zijn ze imo niet. Moe? Ja, natuurlijk, die races zijn hartstikke zwaar. Ik vind wat er op het filmpje gebeurd zelf wel meevallen. Geen aanpak die ik zou kiezen, ik ben ervan overtuigd dat zoiets niet zou hoeven gebeuren, er gaat hier iets mis in de communicatie en dat zou imo met meer geduld opgelost moeten worden. Maar iedereen is anders en deze man heeft hiervoor gekozen. Hele petities tekenen vind ik onzin, de meesten die die petitie zullen ondertekenen hebben zo goed als geen idee wat hier werkelijk gebeurd. Zomaar op je achterbenen gaan staan zonder meer te weten dan dit is wel erg makkelijk.
@Mizora, waar heb je dit vandaan?
Die man is voor het leven geschorst dus wij hebben het wel goed gezien, ga jij maar fijn de honden uitputten, want ze zijn volgens jou niet uitgeput, dan ben je net zo erg als die mannen. Over jouw kat, die zijn niet met deze honden te vergelijken, jouw kat heeft een fijne leven bij jou.
(ik had ook andere manieren om haar overeind te pesten, maar als ik haast had duurde dat te lang) Ik ben een echte dierenbeul...
. En weg is ze.