Leuk is het niet dat hij weg is,maar er zijn momenteel een hoop krolse poezen dus
ben bang dat hij voorlopig ook wel weg blijft.
Mss bij de super papiertjes ophangen dat hij vermist is ofzo?
En idd,zodra hij terug is laten castreren!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Mijn ongecastreerde kater (en voordat ik bokt over me heen krijg: hij heeft een hartruis waardoor onze dierenarts hem niet onder narcose wil brengen en je kan ook zeggen over poezeneigenaars: moeten ze de poezen maar laten steriliseren
) is ook wel eens een tijdje weggeweest en het record staat op 4 weken ofzo, maar tot nu toe komt hij altijd weer terug! Hoop dat dat voor jou kat ook geld.

Anoniem schreef:Wat rot zeg.
Heel bot gezegd: die komt waarschijnlijk niet meer terug.
Sterkte!

esiebessie schreef:Ik hoop voor je dat je kat nog terugkomtMijn ongecastreerde kater (en voordat ik bokt over me heen krijg: hij heeft een hartruis waardoor onze dierenarts hem niet onder narcose wil brengen en je kan ook zeggen over poezeneigenaars: moeten ze de poezen maar laten steriliseren
) is ook wel eens een tijdje weggeweest en het record staat op 4 weken ofzo, maar tot nu toe komt hij altijd weer terug! Hoop dat dat voor jou kat ook geld.
Hij begon op een gegeven moment heel erg te sproeien en toen kregen we de tip om hem die pil te geven en toen was het sproeien over.
esiebessie schreef:Ik hoop voor je dat je kat nog terugkomtMijn ongecastreerde kater (en voordat ik bokt over me heen krijg: hij heeft een hartruis waardoor onze dierenarts hem niet onder narcose wil brengen
vrouwke schreef:ik had eerst een poes en die hebben we laten steriliseren, maar wij wonen aan de drukke weg en de volgende dag: weg kat, onder een auto.
het was een boerderijkat.
nu geef ik elke week de pil, werkt goed moet ik zeggen.
maar ja een kater heeft niks aan de pil.
esiebessie schreef:Ik hoop voor je dat je kat nog terugkomtMijn ongecastreerde kater (en voordat ik bokt over me heen krijg: hij heeft een hartruis waardoor onze dierenarts hem niet onder narcose wil brengen en je kan ook zeggen over poezeneigenaars: moeten ze de poezen maar laten steriliseren
)
En m'n andere twee katten zijn 19 en 8 geworden. De één heeft die 19 jaar gewoon buiten gelopen en de ander is overleden aan een hersenbloeding, maar die had ze ook gekregen als ze nooit naar buiten was geweest. En ook die katten waren er niet gelukkiger of gezonder op geworden als ze binnen waren geweest.
Maar goed, wat iedereen met zijn/haar katten doet moet iedereen lekker zelf weten!
En dit topic is niet de juiste plek om daar over te praten.

esiebessie schreef:Ach m'n kat loopt al bijna 8 jaar gewoon buiten en is nog nooit aangereden of ziek geworden. Mijn kat zou doodongelukkig worden als hij niet naar buiten mag.En m'n andere twee katten zijn 19 en 8 geworden. De één heeft die 19 jaar gewoon buiten gelopen en de ander is overleden aan een hersenbloeding, maar die had ze ook gekregen als ze nooit naar buiten was geweest. En ook die katten waren er niet gelukkiger of gezonder op geworden als ze binnen waren geweest.
Maar goed, wat iedereen met zijn/haar katten doet moet iedereen lekker zelf weten!
En dit topic is niet de juiste plek om daar over te praten.
TS, kan je niet eens briefjes ophangen ofzo in de buurt? Misschien dat iemand 'm herkent heeft.

Van schreef:vrouwke schreef:ik had eerst een poes en die hebben we laten steriliseren, maar wij wonen aan de drukke weg en de volgende dag: weg kat, onder een auto.
het was een boerderijkat.
nu geef ik elke week de pil, werkt goed moet ik zeggen.
maar ja een kater heeft niks aan de pil.
je weet dat de pil hele nare bijwerkingen heeft?

bello2005 schreef:hej,
niet zo handig dat hij niet gecastreerd is..
en dan zal het wel heerlijk bij jou thuis ruiken..
en kater sproeit en 'pist' zijn territorium af..
... en hoelang het duurt.. dat is verschillend..
zodra je hem weer thuis hebt, ,laten castreren..
normaal ben ik echt tegen castratie.. maar bij katten ben ik voor.
succes ermee