Ja ik zat er zelf ook aan te denken, misschien issie allergisch voor vers vlees(geef ik hem af en toe), varkensoren of dentasticks? Hij zit op Cavom brokken en daar doet ie het erg goed op, nooit heeft ie daar last van gehad, en verder krijgt ie niet echt iets anders te eten. Hij zat er ook van de een op de andere dag, maar hij gaat niet meer weg. Morgen kan ik er terecht, ben heel benieuwd. Hoop dat t toch iets positiefs is.
SharonIndezz
Geplaatst: 19-03-12 22:27
Kijk mijn kleine tank is! ze is nu 5 maanden
onley
Geplaatst door de TopicStarter: 20-03-12 00:14
ze word erg mooi Sharon
ad0rey0u Dani is een erg leuke hond ad0rey0u hoe hebben jullie dat laten testen dat ze allergisch was voor kip? gewoon bij de DA bloed laten afnemen Easy jeukt zich ook erg veel en willen dus ook een allergie test laten doen. Ze krijgt op dit moment vers vlees het sóchtends en 'savonds brokken (prins)
pff net wezen wandelen en mijn hond loopt de hoek om komt ze terug aan het bloeden als een rund! ik schrok me dood zeg, thuis alles schoongemaakt en niks te bekenen op een mini sneetje na in de neus.. schrok me wezenloos
Jiskaa
Geplaatst: 20-03-12 23:23
Dat is zeker schrikken dan ja!
Komen weer leuke hondjes (ahum haha) voorbij! Ik herken echt ons Daantje er wel in, die kan ook zo charmant kijken en 'zitten'
Over dat kip; we hebben geen bloed afgenomen, de dierenarts zei dat dat wel vaker voorkwam, en gaf ons het advies ander voer zonder kip te geven, als dat geen verandering zou geven moesten we terug komen en zou ie verder kijken. Het heeft enorm geholpen dus vandaar dat dat het dus was
Als ik jullie foto's zo zie, is die van ons lang zo breed niet volgens mij haha Ze is meer wat atletischer gebouwd.
Haha ja echt zo grappig Ik kan daar altijd zo smakelijk om lachen, ze hangt ook meestal zo ja. Maar ze doet het met staan ook, dan komt ze bij je staan, en dan leunt ze gewoon tegen je aan Lompe koe
Hahah! D-Jay is ook zo verschrikkelijk lomp en onbenullig Maar als je dan ziet hoe zacht ( voor zijn doen ) hij speelt met de jack russels van een vriendin.. Dat is echt schattig
onley
Geplaatst door de TopicStarter: 21-03-12 00:14
ow men die van ons zit ook altijd zo charmant het kunnen echt van die clownen zijn
Joop heeft ook echt een bullenit. Ik zal ook eens kijken of ik nog ergens een foto er van heb en zo niet dan zal er vast wel snel 1 gemaakt worden. Hij trekt er dan ook echt zo suf hoofd bij.
Hahaha ja die van mij zitten ook altijd zo echt geweldig. Mn reu heeft ook de gewoonte om op de grond in de hoek van de bank te gaan zitten. Geen idee wat daar lekker aan zit, maar meneer wringt zich er altijd tussen om maar daar te kunnen zitten. Jammer dat ik niet weet hoe ik filmpjes moet plaatsen heb 2 zulke leuke. Bij de ene is hij aan het praten hele verhalen haha. En bij de ander maakt hij me toch een smakker.
hahaha filmpje kun je ook op youtube zetten ik zal eens kijken of ik een foto kan maken van de oze als ze zo zit, volgende maand gaan we waarschijnlijk naar een show in duitsland
ja hoor. hier ook een bulle eigenaar. super lief. terra is bijna 9. ze is de grote vriendin van mijn jongste dochter. van bijna 10 maanden. heb helaas geen goede foto want ben daar niet zo handig in.
abukir
Geplaatst: 22-03-12 07:48
Ik heb ze op youtube gezet, maar echt geen idee of ik het goed heb gedaan ?
hahaha die zijn leuk abukir Easy heeft net een opsodemieter gekregen van de stroomdraad aan het einde van onze tuin whaha ze gelijk genezen ervan en komt niet meer in de buurt van het hek lol.
Zometeen naar de DA met haar Easy loopt slecht achteren hopelijk niet de kruisbandjes!