Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

SaskiaKa schreef:Waarom gaat je tante niet een gehoorzaamheid cursus doen met de hond, zodat ze hem wèl zelf kan uitlaten? Eventueel in combinatie met een uitlaatservice.
Zoals ik het begrijp is het enige probleem dat je tante de hond niet netjes heeft opgevoed. Beetje makkelijk om hem dan maar weg te doen.
Stybba schreef:SaskiaKa schreef:Waarom gaat je tante niet een gehoorzaamheid cursus doen met de hond, zodat ze hem wèl zelf kan uitlaten? Eventueel in combinatie met een uitlaatservice.
Zoals ik het begrijp is het enige probleem dat je tante de hond niet netjes heeft opgevoed. Beetje makkelijk om hem dan maar weg te doen.
...Of ze de hond goed heeft opgevoed kan ik vanuit hier niet beoordelen, maar de reden dat de hond weg gaat is wegens beperkingen (medische redenen?) van de eigenaresse...
Aprils_joke schreef:wat ik vandaag toch te horen kreeg snap ik zelf nog steeds niet.
Mijn tante heeft een staffort terrier , die zij totaal niet de baas kan en ook nietzelf uit kan laten i,v,m. haar beperkingen.
(dit had ze nog niet toen ze de hond aanschafte )
Nou heeft die hond waarschijnlijk een allergie(hij heeft een paar schrale kale plekjes ) (dit zij de dierenarts op het asiel ) en daarom wilen ze deze hond niet aannemen![]()
Want als ze uit zouden moeten zoeken waar deze hond alergiesch voor is zou dat te veel geld kosten.
Nou woont mijn tante alleen en heeft dus niemand anders die die honduiti kan laten of what ever.
En wil ze de hond toch echt graag een ander goed thuis geven.
Nou heb ik al meerdere keren klachtten van dit asiel gehoord i,v,m dieren die niet toegelaten werden
maar dit waren dieren zonder eigenaar.
Hebben jullie ooit zoiets meegemaakt ?
en is er iets wat ik hiertegen kan doen ? ze kunnen toch niet zomaar dieren gaan weigeren ?
Sassol schreef:@sassy4barrel: als je goed gelezen had is er aangeboden om de DA kosten te betalen en is er al een zoektocht geweest naar een nieuw tehuis binnen kennissen, alleen niet via i-net.
Aprils_joke schreef:ik wordt moe van jullie