Wij sluiten 1 juli ons 2e lesjaar af, en gaan er volgend seizoen zeker weer mee door!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
we zijn heel fanatiek, ik train twee keer per week
waarschijnlijk gaan we volgend jaar beginnen met wedstrijdjes.
en de paaltjes blijft een uitdaging!
Wil zelf graag een setje maken zodat ik thuis ook kan oefenen.
voor 25 euro besteld bij zooplus! Ze begint nu echt om te springen, maar mist er nogal eens een paar
VogeltjeM schreef:Ik heb de paaltjes wel thuis gelukkigvoor 25 euro besteld bij zooplus! Ze begint nu echt om te springen, maar mist er nogal eens een paar
alleen was hij toen blijkbaar in de aanbieding haha! Het is wel heel handig, er zit een koord bij zodat je ze altijd goed neerzet en een tas om het in mee te nemen.
Zijn het prikpennen? Of kun je ze ook op de tegels neerzetten?
binnenkort hebben ze hun eerste wedstrijd !
maar inderdaad heel erg netjes! 

Paaltjes vind hij ook nog lastig, daarom wil ik graag een setje om zelf te kunnen oefenen
Sall schreef:Zo storrum, dat doet die JR erg netjes! Vooral de paaltjes!
Ik ben erg benieuwd wanneer Lola die echt door gaat krijgen.. Maar goed, we zijn pas met de eerste cursus bezig en ze heeft ze pas 2x gedaan
Aan de linkerkant 'volgend' doet ze ze al aardig, maar als ze rechts van mij loopt moet ik haar echt nog helpen.
Wat ik overigens met liefde doe
[ Afbeelding ]
ben super zenuwachtig en hondlief zal morgen wel kapot zijn
Ze lopen 3 rondes verdeeld over de dag maar aangezien alle disciplines gedaan worden zijn alle velden bezet en kan je enkel even op een bankje zitten als die vrij zijn storrum schreef:Wat een prachtig koppie heeft jouw hondje !! Ik weet dat zij de paaltjes thuis heel veel geoefend heeft, ik zit eraan te denken om gewoon een aantal 'hindernissen' te bouwen of te kopen en dan zelf aan de slag met behulp van youtube filmpjes. Zou dat wat zijn?