Ze zijn wel echt té schattig zo. Werkt dat trouwens een beetje, zo'n mandje? Plassen ze er niet in? Denk dat het voor mijn Zazou ook wel wat kan zijn, die verschuilt zich nou altijd in haar tunnel. Of anders voor Mufasa, die ligt nou meestal in het hooi. Maar als ze er steeds in plassen wordt het ook zo gauw een vieze bende.
Hhilde
Geplaatst: 19-02-12 22:40
Zo'n mandje zie ik hier met mijn Daantje nog niet gebeuren hoor, ik maak nieuwe huisjes voor haar telkens en die wil ze op de kop zien liggen en ze knaagt ze kapot.. Wil niet weten wat ze met zo'n mandje doet
Ja hier liggen de tunneltjes ook steeds op hun kop. Doet Mufasa, die is er heilig van overtuigd dat tunnels op hun kop horen. Tot frustratie van Zazou want die wil er ín liggen.
Ja hier liggen de tunneltjes ook steeds op hun kop. Doet Mufasa, die is er heilig van overtuigd dat tunnels op hun kop horen. Tot frustratie van Zazou want die wil er ín liggen.
Hahaha, caafjes zijn zo leuk! Kan er uren naar kijken.
Dat mandje heb ik gekocht toen Pippa de vorige keer zwanger was. Ze liggen er graag in en Pippa is erop bevallen. Vandaar dat ik het nu ook weer erin heb liggen. Plassen valt wel mee. Dat doen ze er niet in. Wel poepen, maarja dat ruim je zo op.
Ze zijn rustig nu ja, ofja heel de avond al haha. Ik geef ze zo nog een partijtje groentjes, brokjes en nog hooi. Morgen kan ik ze weer verschonen als ik de kooi zo zie. Haha.
ANOUKIEE
Geplaatst: 19-02-12 23:12
Ik kijk ook mee . Zit ze al de hele avond te volgen, super leuk zo'n stream!
Ben benieuwd wat het voor een kleintjes worden! Heb je ook een foto van papa ?
branka16
Geplaatst: 19-02-12 23:16
Ik denk dat die ruwharige het 1st gaat bevallen wat denken jullie?
Cavia's met rode ogen zijn niet echt mijn ding, maar deze vind ik toch wel erg leuk. Appart kleurtje ook
ANOUKIEE
Geplaatst: 20-02-12 00:21
Roweentje89 schreef:
Ik heb een foto van pappa maar die is al van een tijdje terug. Dus toen was hij nog klein haha. Even kijken. Heb ze pas geupload.
Wat is een prachtcaaf . Heb je enig idee welke kleur de beebs worden met de gladhaar mama? Kunnen dit ook caafjes worden met rode oogjes? ( is stiekem nog opzoek naar een caafje voor bij mijn schatten ( weet niet of ze waarschijnlijk al allemaal vergeven zijn je weet natuurlijk nooit hoeveel het er worden ))!
Er zijn 4 beebs gereserveerd. Denk dat er 6 onderweg zijn. Ik heb geen idee wat uit de gladhaar zal komen. Het kunnen er zeker worden met rode ogen, maar dan gaan ze niet donker van vacht zijn. Dan zullen ze op paps gaan lijken. Uit Eowynn en deze gaan er zeker met rode ogen komen. En ik vermoed ook zeker met Lilac/Saffraan. Of ze gladhaar of CH-Teddy zullen zijn is nog afwachten.
Ja heb er 2 en die gaan af en toe even kijken of ze nog wat ''lekkers'' (lees keuteltjes) kunnen pikken. Ik ben 's avonds nog vrij actief, dus hun automatisch ook. Ik geef ze ook altijd nog te eten voordat ik naar bed ga, omdat ik bang ben dat ze 's nachts als ze honger krijgen ze niks hebben.