Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Balen dus..

Zou het bij jou niet zo zijn dat het helpt dat de kat structuur (een vaste slaapplek) heeft? Ik kan me zo voorstellen dat ze het fijn vindt dat dat haar eigen plekje is. Helaas hebben we dat hier niet, ze hebben wel een plek waar ze graag zitten om naar buiten te kijken, maar slapen doen ze eigenlijk door het hele huis. Het is ook moeilijk om iets af te sluiten, omdat de voerbak en kattenbak op verschillende plekken staan en we geen schuur oid hebben.

Marley schreef:maar mijn kat zou dan met het muntje gaan spelen en daar zou ik dan veel last van hebben
bij een programma op Animal planet werd, tegen het krabben aan de bank, dubbelzijdig plakbank opgeplakt. Dat zou het krabben tegen moeten gaan... heb het nog niet geprobeerd maar is misschien een idee
verder spelen wij na het eten veel met de katten zodat ze energie kwijt kunnen....
(tegen het krabben aan de deur)
Ik pissig op vriendlief natuurlijk, en zeggen: Als die kat straks midden in de nacht bij het slaapkamerraam zit mag jij er uit hoor
marleen_usar schreef:De kat heeft een reden waarom hij het doet, uit schelden lost het probleem niet op.