Maar in het algemeen zijn de mensen die een pup van ons willen wel de mensen die veel geduld hebben
en des te blijer zijn ze als ze dan eindelijk de pup mee kunnen nemen. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
en des te blijer zijn ze als ze dan eindelijk de pup mee kunnen nemen.
Zelf van die schattige bolletjes in huis hebben, mama d'r bij, en dan de nieuwe eigenaren die er dolblij mee zijn
Als een dekking niet lukt zou ik het wel begrijpen, dat kan natuurlijk, maar als je dan naar bevriende fokkers kan gaan is wel erg tof
stef schreef:Ach, en als je dan als bokker je eigen hondje wilt laten dekken en goede adresjes voor de pups zoekt, dan wordt je hoofd er zowat afgebeten.... terwijl dergelijke zielige pups als het verhaal uit de OP ook massaal verkocht wordt.. wat is dan erger?
) ook wel eens door een straathondje laten dekken, kwamen heel gave puppies van waar de eigenaren nog jaren plezier van gehad hebben.
Want gebeurt dat wel dan belanden ze vaak toch op bv MP, en het klinkt misschien heel verwend maar voordat ik toch een nest honden op MP zou zetten...de mensen die daar langskomen, ik weet het niet hoor, het mag niks kosten en fatsoenlijk taalgebruik hebben we ook niet meer..