Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Jolliegirl schreef:NatasjavE schreef:Een week later snacht een weer een letter...gelukkig nu van mindere kwaliteit(minder cacao)
Hoe kan dit?
Ik neem aan(zou mogen aannemen) dat je na 1x... toch de boel wel goed opbergt?
XoNo schreef:Jolliegirl schreef:Maaruh... onze hond drinkt serieus wel eens koffie (zéér zelden) maar wat is daar precies zo giftig/slecht aan?
Dit vind ik toch wel zó bijzonder. Slecht of niet, wát heeft jouw hond er in hemelsnaam aan om koffie te drinken?

Seven schreef:Onze honden krijgen dus wel knoflook als vlooien preventie, het is heel belangrijk dat je weet welke hoeveelheid geschikt is voor je hond.
ik vond het vroeger geweldig (ik was 2 ) om de hond alles te geven wat ik ook at! ook jatte hij `s nachts als er nog iets op tafel stond datgene wat eetbaar was.
).
en knoflook als dat erin zit. En maiskorrels.
http://www.zooplus.nl/shop/katten/kattenvoer_blik/defu
Beessie kon springen! Heb me daar haar hele leven nog over verbaasd. We vonden 's ochtends zelfs geen folie meer terug van de eitjes
Wonder boven wonder is ze er niet ziek van geweest, al heeft ze wel haar hele leven een gevoelige maag gehad en ik vraag me toch altijd af of dat daar niet door is veroorzaakt... Kon bepaalde dingen (mini-stukje brood, dingetjes van buffelhuid, etc) niet geven of ze ging gal spugen, da snapte er ook geen hout van. Maar goed, gelukkig is dat toen goed afgelopen en sindsdien onderschatten we de vermogens en motivatie van honden iets minder gauw 
).. Nee, bij ons krijgen ze hondenvoer (of kattenvoer natuurlijk voor katten) en wat droge extra's op zn tijd en verder geen gekkigheid... Moet zeggen dat ik daar al vrij strikt in ben opgevoed door paps (wiens grote liefde Bobtailreu Spot zn laatste levensjaar heeft geleefd op witte boterhammetjes met leverpastei, zónder korstjes
) maar ook wijs in ben geworden door Nouz, die kon dus erg weinig hebben en dan leer je het heel snel af om ''rare'' dingen aan ze te geven.