Als ik mijn bord niet leeg krijg wil hij het hebben. Er zijn wel bepaalde dingen die ze absoluut niet krijgen... o.a bruine bonen en andere groente waar ze gassen van krijgen.
Mijn honden zijn trouwens wel slechte eters, zowel met brokken (gelukkig eindelijk een fijne brok gevonden die ze allemaal lusten) als met mensen eten... een droge boterham lusten ze niet... en belegde wel haha
En ze was gek op bami.
Die slurpte ze ook echt naar binnen. En restjes kreeg ze ook wel eens, aardappelen, groente en als wat over was een stukje vlees. Toen we haar net hadden, hadden we avond gegeten en zaten op de bank. Opeens was het toch wel erg stil en de hond was nergens te bekennen. Was ze op de tafel gesprongen en de borden aan het aflikken.
Hoe ze dat voor elkaar gekregen heeft. Het was een maltezer leeuwtje gekruist met een teckel. 

onze jack heeft een keer een enorme schaal paaseitjes leeggeroofd, zilverpapiertjes lagen door de hele woonkamer en hondje heeft gegeten tot ze barstte, lag tonnetje rond te zuchten toen we beneden kwamen