Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
xRomana schreef:Als je Vitamien C wilt gaan geven, dan alleen iom met een arts die weet wat ie doet.
Als je namelijk een niet natuurlijk Vitamine C gaat supplementeren stopt de hond met aanmaak daarvan, en dat wil je echt niet meemaken
Druppelende reuen, ja daar heb ik ook een broertje dood aan (Smerig) maar daar gaat toch echt het mes is, en dat werkt altijd prima
Colway schreef:Ik kreeg juist mee dat castreren niet automatisch het druppelen oplost...

xRomana schreef:Als je Vitamien C wilt gaan geven, dan alleen iom met een arts die weet wat ie doet.
Als je namelijk een niet natuurlijk Vitamine C gaat supplementeren stopt de hond met aanmaak daarvan, en dat wil je echt niet meemaken
Druppelende reuen, ja daar heb ik ook een broertje dood aan (Smerig) maar daar gaat toch echt het mes is, en dat werkt altijd prima
amigootje schreef:xRomana schreef:Als je Vitamien C wilt gaan geven, dan alleen iom met een arts die weet wat ie doet.
Mijn DA is op de hoogte en vind het geen probleem,
Elke dag een tablet, als ik het potje voor mezelf pak staat ie al naast me.
Hij kauwt er ook netjes op..