Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
.
,maar laatst 1 gezien die yoghurt wou en niet kreeg nou... die haalde ALLES uit de kast!!! Niet normaal.
Sani schreef:Miracle_ schreef:Wat is er nou vies aan een hond in de winkel.. Alles zit toch verpakt. Wat een onzin
Groentes?
Broden met een dunne folie en eventuele luchtgaten?
Vleeswaren?

Vjestagirl schreef:Dat het mag wil nog niet zeggen dat iedereen het prettig vindt... Ik kan wel meer dingen bedenken waar geen bordjes voor hangen en die ook niet iedereen prettig vindt.
Ieder zijn hobby en iedereen zijn huisdier, maar zoals veel mensen loslopende katten vervelend vinden (is trouwens ook geen bordje tegen), zo vinden veel mensen honden in winkels vervelend.

Zoek schreef:Ligt er aan waar ik ben en in welke winkel of welk restaurant. Paarden/dierenwinkel wel waarom niet? ze moeten natuurlijk niet piesen maar verder kunnen ze er geen kwaad. En bij een chic restaurant neem ik hem ook niet mee maar bij bijvb. een pannenkoekenhuis weer wel of op het terras....er zitten toch ook kinderen bij een pannenkoekenhuis en die vind ik vaak ook niet smakelijk...spelen in een ballebak vol bacterien en zitten flink onder gesmeerd en lopen dan vervolgens door het hele restaurant heen...terwijl de hond netjes onder tafel ligt zonder geluit of wat dan ook! Maar ieder zijn of haar mening!!
een wijnproeverij in Frankrijk inclusief schaaltje jam om te proeven hihi. Zelfs de huishoudbeurs is onze oude wel eens meegeweest. Dier heeft de dag van zijn leven gehad en de standhouders ook. Hij heeft heel wat knufjes gehad, producten geproeft enz.
. Ook in hotels is het vaak geen probleem.Thirty schreef:Een honden die net met zn snufferd in de sch**t van een andere hond heeft gezeten? Lekker hoor. Of heeft opgegeten, wat ook regelmatig gebeurd.
Lekker zo, tussen de etenswaren.
Plus het feit dat er toch redelijk wat mensen allergisch zijn voor honden. Die kunnen dan dus niet meer naar de winkel.
Chaos schreef:Ach gezever Thirty. Er zijn maar weinig mensen die spontaan hele erge allergische verschijnselen van een hond in de supermarkt. Die mensen kunnen dan ook niet meer met het OV, daar is het ook gewoon toe gestaan.
Ik vind een klein kind net zo vies als een hond haha.
Of ze er ook iets tegen nam, betwijfel ik.
Thirty schreef:Een honden die net met zn snufferd in de sch**t van een andere hond heeft gezeten? Lekker hoor. Of heeft opgegeten, wat ook regelmatig gebeurd.
Lekker zo, tussen de etenswaren.
Plus het feit dat er toch redelijk wat mensen allergisch zijn voor honden. Die kunnen dan dus niet meer naar de winkel.
Daarbij kan ze zo mooi leren omgaan met drukke gebouwen, mensenmassa's. Nou gaat het hier wel om een kanichen teckeltje die ik dan in mijn jas mee naar binnen neem. Dus niet lopend over de vloer. Dat zou ik niet snel doen. Een paardenwinkel, ik vind dat ze daar wel mee naar binnen moeten kunnen, hoeveel paarden mensen hebben wel niet honden! En ze verkopen er vaak ook wel honden dingen ook.