Wij hebben een X Chihuahua.Iemand zegt dat er Vlinderhondje doorheen zit,maar ikzelf denk een dwergkeesje.Wat denken jullie waar hij mee gekruist is? Hij weegt 7,2 kilo [hij is heel gespierd] en hij is zo'n 30cm hoog.
Manon_vdv
Geplaatst: 10-03-12 20:19
hoi! ik ben manon en heb een heel lief labradortje Belle (bijnaam: prinses), hier foto's: op de fatboy bestwel behoorlijk cute actie! (ahum...) Zo! ze is dol op: eten, rennen, springen (best hoog), en knuffelen (zo nu en dan!). Ze is overdreven druk en bijna nooit druk en ohja ze snurkt Maar verder is het gewoon mijn schatje! (kan de commando's: zit, af, poot, voet, spring, sta, hoepel en ik ben haar aan het leren buigen zonder succes ) en wij denken dat er een kruising doorheen zit! (ze is 6 oktober jarig en word in dit jaar 2012 dus 5! maar als we in het bos zijn zegt iedereen: ''ze is vast nog erg jong !). Dit is mijn schatje dus!
Bedankt! Hij heeft de energie van een herder en een border collie samen (heeeul veel dus) en hij loopt als een border collie, en nouja je ziet van allebei de ouders best veel eigenschappen terug, heel leuk en apart