ow en dikstaartgerbils als die meetellen?
Hamsterratten zijn idd heel erg leuk, helaas moeilijker te vinden.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Wil ik ook zo graag. Grappig dat de skunk gewoon bij de fretjes kan, is natuurlijk ook van dezelfde familie enigszins, dus volgens mij klikt dat wel. Dat hoor je toch niet vaak dat mensen een skunk als huisdier hebben, leuk hoor! He, maar stinken die nou ook echt? Of is het net als fretjes dat ze gewoon ruiken en bij angst sterker gaan ruiken? En hoe zijn die in de omgang? Te vergelijken met een fretje of heel anders?
Als ik hem dan had opgepakt roken mijn kleren, mijn haar en zelfs mijn huid naar hem en dat was niet zo fijn haha. Het is na zijn castratie wel minder geworden gelukkig.
. Die skunk is ook weer erg leuk. Die egels had ik al eens gezien in een topic van je. Ik ga af en toe wel een beetje jaloers op je zijn
.

Aprils_joke schreef:ohh degoes kom ik juist heel vaak tegen, helaas zie je ze ook vaak in opvangcentra omdat de meeste mensen ze niet echt handtam krijgen en ze kunnen heeuulll hard bijten

ze zijn ontzettend vriendelijk, eerder nieuwsgierig dan agressief.
Aprils_joke schreef:Geloof me als ze bijten dan bijten ze hard
(vaak moeten vangen uit grote kooien voor check van de da enzo.)
En die degoes waren niet sociaal
Maar ik vind het verder ook wel hele leuke diertjes.
Dat gebeurt dus waarschijnlijk als je ze moet vangen
mooney1 schreef:Aprils_joke schreef:meet tygo !!!!
haha zit ie nou in een onderdeel van een krabpaal??
dit was een binnenkooi wel een supergrote hoor, daar hebben ze even ingezeten tot de volière af was 

Spruitjee schreef:Ik heb 2 degoes, hier op bokt zijn er nog een paar mensen die ze hebbenZe zijn familie vd cavia en de chinchilla, zien er een beetje uit als hele schattige ratjes. Zijn ook best wel onbekende dieren
(ze staan beide in mijn profiel)

(vingerdier)