Rustig de hond uitlaten zit er ook niet meer in?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-12 19:12

Marley schreef:
Ik zou toch echt de politie bellen!! dat kan ook anoniem!
doordat zo'n vent een grote bek heeft komt ie er weer mooi mee weg! dat zou ik dus echt niet laten gebeuren!
en zo'n bordje is leuk, maar daar heeft zo'n vent natuurlijk schijt aan! en grote kans dat het beest ook aan de lijn niet te houden is....
nee ik zou toch echt gewoon bellen! al maken ze er maar melding van maar dit kan toch niet!
Ik ben er niet eens bij geweest en ik zit hier al met een verhoogde hartslag, zou een leuke vent voor me zijn.... ik zou net zo lang doorgaan tot er wat bij die vent wat gebeurt (door middel van een boete, hond weg, wat dan ook)

ja zo een ben ik ook hoor. Helemaal als iemand een grote bek gaat geven.
Dat kan wel lachen worden dan, ben niet zo snel onder de indruk.

keona

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-12 19:26

gewoon naar de politie gaan en je verhaal doen.ook kun je misschien de mevrouw opzoeken waar ook de hond van gebeten is.en zo samen aangifte doen.is toch te gek voor woorden.en al zeker als hij zegt er is toch geen aangifte gedaan,misschien staan er wel al meldingen van die dwaas.

Kido

Re: Rustig de hond uitlaten zit er ook niet meer in?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-12 19:50

Meld misdaad anoniem kan ook nog toch?

DeSa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-12 21:11

Denk dat ik iets verkeerd heb gezet dan. De vrouw/man zijn eigenaar van beide honden. Hun eigen honden gingen in gevecht met elkaar.
De hele buurt is hier iig gewaarschuwd.

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-12 21:22

zij zouden zelf juist gewaarschuwd moeten zijn.... omgekeerde wereld ;)
maar was inderdaad niet helemaal duidelijk dat hun eigen honden in gevecht gingen......
toch zou ik er zeker melding van maken, zeker gezien de scheldpartijen naar jou en de 'dreiging' over de politie bellen.

dierenfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-12 23:45

pfff ik had niets maar dan ook niets terug gezegd, bang dat die hond idd dus los gegooid zou worden en mijn hond te grazen zou nemen.... dat zou ook enigste reden zijn om gewoon door te lopen zonder reactie te geven en eerste en beste huis waarvan ik de mensen ken proberen binnen te komen. Ben een enorm watje wat mijn honden betreft. Mijn vorige hond zou zich wel redden (was zelf ook hondvals) maar deze hebben gelukkig nog nooit gevochten en ook geen neiging ertoe dus wil ik graag houden. Mijn ene hond heeft ook een zeer slecht gebit en zou zichzelf geeneens kunnen verdedigen omdat hij niet kan bijten.

lees nu het vervolg. Ik zou wel melding maken bij de politie met het verzoek erbij dat je wel melding maakt maar dat je niet wil dat er nu actie ondernomen wordt omdat....... (hele verhaal erbij) maar dat eht wel geregistreerd staat mocht het nog een keer gebeuren dat ze weten welk adres ze moeten zijn om verhaal te halen. Stel dat dit gebeurd ergens een paar straten verderop en die man maakt zich met hond uit de voeten. Eigenaars van andere hond weten wel signalement dan. Als ze aangifte doen bij de politie dan heeft de politie in elk geval man en hond al in systeem staan en kunnen ze zo verhaal halen (hopelijk staat het duidelijk geschreven zo)

Ellen__

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 11:00

potverdorie kan me hier zo kwaad om maken he :(
ik heb zelf ook een stafford, die is meerdere keren aangevallen door herders...
laatste keer was hier voor de flat, 2 jongens met een witte herder,eigenaar was er niet bij,ik loop hier gewoon rustig met mijn hond,komt in 1 x die witte herder al grommend op mijn hond afgerend :(
ik ga voor mijn hond staan en loop rondjes zodat dat poedersuiker niet bij mijn hond kan komen en ik trappen naar dat rotbeest en die jongens maar lachen :(
zooo ik ben me uit mijn plaat gegaan...hebben ze eindelijk die hond vast,ik loop gauw verder en ja hoor ze laten hem gewoon weer los...ze vonden het nogal grappig geloof ik :r :roll:
toen heb ik ook gezegd,dit is jullie laatste kans, jullie pakken nu heel gauw die hond of jullie doen het niet en ik laat mijn hond ook los en die maakt jouw hond kapot,reken daar maar op }:)
ik hou er niet van om mijn hond daarvoor te gebruiken,daarom ging ik er ook tussenin staan maar het hielp wel trouwens :D
daarna liepen ze weg met die rothond!!
volgende dag zagen we de eigenaar lopen met die herder en wij het hem gezegd en dat ik het echt niet vond kunnen enz. maar nee hij wist natuurlijk nergens van en zijn hond zou dat nooit doen :roll:
sindsdien ben ik 's avonds in het donker toch wel een beetje bang dat die hond er weer aan komt, ik loop er niet op mijn gemak als het donker is pff ;(

keona

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 13:33

wat rot voor je,zo'n mensen zijn er nu eenmaal.maar waarom bang,denk niet dat jou hond veel schade zal hebben.ik zou gewoon lekker wandelen gaan, en kom je die hond weer los tegen schop je hem weg en als jou hond pakt hebben ze pech.wel zou ik ook hier een melding van doen bij de politie,dan staat het op mocht nog eens wat gebeuren.of zou jou hond hem grijpen dat ze weten wat speelt en niet de staff weer de aso hond is.