Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Nu hou ik ook enorm van het getut en gefrut, dat doet me veel meer plezier als het rijden! _Mas schreef:Ik was laast al sneu omdat er een vogeltje tegen de voorruit van m'n auto aan was geknald. Ook zat ik gisteren TV te kijken, naar Danger Coast. Er kwam een melding van een gewonde lamantijn (wat een briljante beesten zijn dat) en terwijl ze 'm aan het redden waren stierf ze. Nou dan zit ik al weer met tranen in mijn ogen hoor! Ook bij de topics hier op Bokt over overleden dieren heb ik binnen no-time een brok in m'n keel.
Ik heb helaas al twee paarden moeten laten inslapen, waar ik echt kapot van ben geweest. Met mijn overige huisdieren heb ik 'geluk' gehad en zijn ze allemaal gestorven van ouderdom.
Voor 'ons' emodozen () zijn dieren gewoon een heel belangrijk onderdeel van ons leven. Tuurlijk brengt dat de nodige emoties met zich mee. Ik vind het heel normaal!
Agossie schreef:Het zou jammer zijn voor mijn vent, maar in mijn huishouden zullen er altijd dieren zijn. Honden en/of katten. Anders mag de vent zijn koffers pakken.

).