Ik heb een half jaar geleden het zelfde meegemaakt met onze Lab, die gaf ook een gil en ze was weg... ze moest nog 2 jaar worden. Haar vriendinnetje stond er ook bij toen het gebeurde.
Heel veel sterkte toegewenst!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Pauline schreef:Ik heb een tijd nagedacht over je verhaal. Ik vind het zo aangrijpend hoe je het vertelt, dat vrijwel elke reactie van een vreemde oppervlakkig lijkt..
Maar het houdt me wel bezig, het verdriet spat eraf, maar vooral ook, de liefde voor Banjer vanuit jullie hele gezin. En het is afschuwelijk wa haar is overkomen, maar ze heeft wel een heel gouden mandje gekend. Zo geleefd te hebben, zo te sterven, met alleen maar liefde om je heen, dat is zo veel waard.
Veel sterkte met het gemis, het zal leeg zijn zonder haar..
Het blijft zo onwerkelijk en zo oneerlijk. Ik mis mijn lieve maatje echt verschrikkelijk!
De situatie moet zo enorm moeilijk en onbegrijpelijk zijn geweest en het is niet eerlijk dat het zo heeft moeten lopen. Heel veel sterkte!! 
Het is stil en zo anders in huis zonder haar. Ik mis haar lieve wijze koppie die me zo kon troosten, haar poot die ze altijd op mijn schoot legde, haar enthousiasme en zelfs haar blaf. (Die we af en toe toch wel vervloekte, hihi.) En ga zo maar door....
. Heel veel sterkte