Niet te bevatten.. Dag lieve, lieve Banjer!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

valine

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 10:19

Wat verschrikkelijk moet het zijn geweest om je zo hulpeloos te voelen als je hond zo ziek is.
Ik heb een half jaar geleden het zelfde meegemaakt met onze Lab, die gaf ook een gil en ze was weg... ze moest nog 2 jaar worden. Haar vriendinnetje stond er ook bij toen het gebeurde.
Heel veel sterkte toegewenst! :(:)

Anoniem

Re: Niet te bevatten.. Dag lieve, lieve Banjer!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 11:08

Wat afschuwelijk....... ik krijg het er koud van, kan niks anders dan je heel veel sterkte wensen.........

AshleyvdH

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 11:18

Jeetje wat heftig!! Ik wens jou en je familie heel veel sterte Sanne!!! :(:) :(:)

juudii5

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 15:27

;( Neeee... niet Banjer!!
Wat vreselijk Sanne... :(:)
Heel veel sterkte en een dikke knuffel!

SannevdM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-12 19:18

Pauline schreef:
Ik heb een tijd nagedacht over je verhaal. Ik vind het zo aangrijpend hoe je het vertelt, dat vrijwel elke reactie van een vreemde oppervlakkig lijkt..
Maar het houdt me wel bezig, het verdriet spat eraf, maar vooral ook, de liefde voor Banjer vanuit jullie hele gezin. En het is afschuwelijk wa haar is overkomen, maar ze heeft wel een heel gouden mandje gekend. Zo geleefd te hebben, zo te sterven, met alleen maar liefde om je heen, dat is zo veel waard.
Veel sterkte met het gemis, het zal leeg zijn zonder haar..

Ik heb je berichtje nu al een paar keer gelezen. Naast de tranen val ik ook elke keer stil. Je berichtje raakt me echt. Bedankt voor de mooie en lieve woorden.

Chivance

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 19:22

Heel veel sterkte met het plotse verlies van je trouwe vriend!
Dit voelt niet juist hé een hond verliezen op een leeftijd van 7 jaar? Ik ken het gevoel. Wij hebben in oktober 2009 onze vorige hond ook heel onverwacht verloren op de leeftijd van 7,5 jaar, dus eigenlijk in een normaal hondenleven zou ie er nu nog moeten zijn. Zou ie volgende maand 10 jaar worden. En dat is een leeftijd waarop je begint na te denken over het ouder worden en het eventueel verlies van je hond. Ik begrijp dat er niet alleen het verdriet is, maar ook het onwezenlijke hoe dit zo snel en onverwacht is kunnen gebeuren.
Ik hoop dat het je een beetje een troost kan zijn dat het in zijn vertrouwde omgeving is gebeurd en dat jullier erbij waren.

SannevdM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-12 20:03

Dat klopt inderdaad. We hebben eerder 2 honden moeten laten inslapen. Maar dat was ivm ouderdom en dat zagen we dus echt aankomen. Het verdriet wat ik daarna heb gehad was heel anders dan het verdriet nu. Destijds kon ik, hoe verschrikkelijk het ook was, me er vrij snel bij 'neerleggen', mede doordat ze gewoon oud en op waren. Bij Banjer is het zo onverwachts gebeurd, ze was nog veel te jong en het was zo heftig. Ik ben er echt kapot van. |( Het blijft zo onwerkelijk en zo oneerlijk. Ik mis mijn lieve maatje echt verschrikkelijk! ;(

Chivance

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 22:32

Ik begrijp je volkomen, bij ons is het nu al meer dan 2 jaar geleden, maar als ik onverwachts iets van hem tegenkom zoals een foto wat ik nog op pc vind wat ik al lang niet meer gezien heb, of als we ergens een hond als hem tegenkomen, dan komen de tranen nog wel hoor. Ik ben heel gelukkig met onze twee hondjes wat we nu hebben (zou ze voor geen geld willen missen), maar hij had er gewoon ook nog moeten zijn en nu een oud mannetje aan het worden zijn. ik heb gezien dat jij nog een hond hebt, hopelijk kan je troost vinden bij hem/haar en hij/zij bij jou! Ik weet dat je een moeilijke tijd tegemoet gaat.
Toen onze Kaya gestorven was luisterde ik naar een liedje van Marco Borsato, waarbij ik op dat ogenblik heel erg moest wenen, maar wat me zo diep raakte. Doe er even een link aan, misschien vind je ook wel iets van herkenning of zo in de tekst. http://www.youtube.com/watch?v=6csxqUH-1Hg

Sterkte!

_Anneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 01:24

Jeetje wat een nachtmerrie :(:) De situatie moet zo enorm moeilijk en onbegrijpelijk zijn geweest en het is niet eerlijk dat het zo heeft moeten lopen. Heel veel sterkte!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 12:08

Hé wat vreselijk zeg! :(:)
Veel sterkte, ik hoop dat je 't een plekje kunt gaan geven :)

SannevdM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-12 12:36

Dank jullie wel....

goldflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 01:29

ah wat triest en wat een leuk beestje, wat was t voor hond of ras?
iig heel veel sterkte en t is vreselijk , alleen heb je wel geluk dat hij op je schoot is gegaan is voor t beestje ook prettiger,, maar t blijft heel erg verdrietig ;(

Lizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 01:39

Jeetje wat heftig!! Knap van je dat je zo rustig bleef. Heel veel sterkte met dit verlies.

Abracadabra9

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 01:43

Wat heb je dit mooi opgeschreven allemaal, en inderdaad knap dat je zo kalm bleef! Veel sterkte gewensd met het verlies van deze prachtige Banjer :(:)

SannevdM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-12 10:44

Dank jullie wel weer voor de berichtjes..

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 10:46

Heel erg verdrietig. Wat een groot verlies.
Heel veel sterkte...

m1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 12:07

Heel veel sterkte toegewenst...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 18:33

Wat vreselijk Sanne.... Heel erg veel sterkte! :(:)

picobello

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-12 11:40

Tjee wat heftig! Als je een dier zo plots verliest is het moeilijk te verkroppen. Niet dat het niet erg is als je ze moet inslapen, maar dan ben je er wel een beetje op ingesteld, nu komt het als een donderslag bij heldere hemel. Ik voel met je mee na het zien van dat lieve gezichtje op de foto's. Ben zelf ook opgegroeid met boxers en het zijn zulke lieverds.
Heel veel sterkte en troost jezelf dat ze in aanwezigheid van jouw kalmte en troost is heengegaan...

SannevdM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-12 12:02

Dank jullie wel voor de lieve berichtjes.

Pff, ik weet dat het verdriet moet slijten en dat het wat tijd nodig heeft. Maar tjee, wat mis ik mijn lieve hond toch verschrikkelijk. ;( Het is stil en zo anders in huis zonder haar. Ik mis haar lieve wijze koppie die me zo kon troosten, haar poot die ze altijd op mijn schoot legde, haar enthousiasme en zelfs haar blaf. (Die we af en toe toch wel vervloekte, hihi.) En ga zo maar door....

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-12 12:06

Wat een heftig verhaal en wat mooi omschreven.

Ik kan me inderdaad zo goed voorstellen dat het echt nog een enorm gemis is. Zo plotseling. En net wat je zegt, als dieren dood gaan door ouderdom dan kun je zelf al enige tijd wennen aan het idee, maar op deze manier :\ . Heel veel sterkte :(:)

noudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-12 12:10

Wat erg, heel veel sterkte met het verlies van je maatje.

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-12 12:12

Jeetje wat een vreselijke gebeurtenis, in je gehele verhaal lees je inderdaad de liefde, de zorg het vertrouwen van deze trouwe vriend.

Helaas weet ik hoe je je voelt, als een dier je zo ontvalt zonder enige teken daarvoor is het nog moeilijker dan wanneer je het weet, er naar toe leefd.

Heel veel sterkte met dit grote verlies en mocht je willen praten pb dan gerust :(:)