Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Yamcha schreef:ik word er soms een beetje moe van, dat mensen een reu kopen, dat dan niet kunnen mannen, en het beest castreren....... ik heb hier ook een volle reu lopen, dier is heel aangenaam in de omgang, heeft ook zijn sexdriften uiteraard, maar is prima te managen, heeft respect voor "nee" van een teef, en respect voor mijn "nee".
En dat is imo ook een kwestie van opvoeding, zoals Embe met een reu die niet meer eet en de hele dag hunkert naar de dames, dat zie je zo vaak niet, dan zou ik ook castreren, maar meestal is het gewoon een kwestie van opvoeding....... je laat je zoon ook niet castreren als ie vervelend is, wel?
. Wat een vergelijking.Yamcha schreef:Moet je een teef kopen, als je reuen zo irritant vindt......
) nooit last met frustraties hoor
ze waarschuwden dat een reu die gedekt had wel vervelend kon worden, maar dat viel alles mee, gecastreerde reuen sprongen ze niet meer op, ze wisten wel waar ze moesten zijn, en "nee" van de dames accepteren de heren prima. Als ze niet loops zijn, proberen ze het niet eens. En Raphi is dan ook nog benieuwd of ze dan wél wil spelen
Laurahh schreef:Bij shows lijkt het me logisch dat het rashonden moeten zijn en ongecastreerd.
Maar met wedstrijden ook? Volgensmij doen hier ook gewoon vuilnisbakrasjes aan mee..
En waarom moeten ze dan ongecastreerd zijn?

kimmie261 schreef:zo...net mijn uitlaathondjes uitgelaten,en ga straks de eigenaar toch op zijn hart drukken die reu te laten castreren,wordt je daar gestoord van van dat beest...zelfs een flinke mep drong niet in die botte geile kop door...grrr,en het teefje wordt nu dus de godganse dag door verkracht ( poging tot,en jaaa ze bijt flink van zich af,maar die reu heeft zo'n betonnen plaat voor zijn kop...) ...
is toch werkelijk geen lol aan aan zulk gedrag...