Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
caaramel schreef:sorry als ik nu een ongepaste vraag stel, maar is zo'n halti een soort halster (zoals voor paarden) waar zitten de verschillen? hoort er ook een halsband bij een halti, of snap ik het nu echt niet? Want een halster lijkt imo beter omdat niet tegen de slokdarm/luchtpijp drukt
(ik heb trouwens alleen maar ervaring met mijn geit, sorry, ik probeer gewoon een beetje mee te denken)
__Leonie schreef:Kuggur schreef:Heb je dat ding al eens om je eigen hals gehangen en iemand anders het knopje laten bedienen?
Mijn moeder heeft het wel om haar been gedaan, bij stand 5 voelde ze het pas echt goed.
Kuggur schreef:__Leonie schreef:
Mijn moeder heeft het wel om haar been gedaan, bij stand 5 voelde ze het pas echt goed.
Niet zo vreemd; je moeder heeft schoeisel aan gehad met isolerende zolen, of tenminste binnen op isolerende ondergrond gestaan, niet zoals een hond buiten met vier ledematen in bijvoorbeeld vochtig gras.
Daarbij hebben mensen een onderhuidse vetlaag ter warmte isolatie (zeker vrouwen op hun benen), die geleidt slecht electriciteit.
Ten derde direct onderhuids liggen in je nek veel meer zenuwen dan op je been.
Dus met je blote voetjes in het natte gras gaan staan, electro halsbandje om je nek waar hij hoort, en nog een keertje proberen
caaramel schreef:sorry als ik nu een ongepaste vraag stel, maar is zo'n halti een soort halster (zoals voor paarden) waar zitten de verschillen? hoort er ook een halsband bij een halti, of snap ik het nu echt niet? Want een halster lijkt imo beter omdat niet tegen de slokdarm/luchtpijp drukt
(ik heb trouwens alleen maar ervaring met mijn geit, sorry, ik probeer gewoon een beetje mee te denken)