Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
)
), maar dit jaar alleen vanochtend vroeg, de andere keren liep die gewoon mee - moeizaam, dat wel..simsalakim schreef:SpecialBel schreef:Je hond negeren.
vooral niet negeren.... als je hond steun zoekt mag dat jij bent zijn baasje, maar je moet hem niet betuttelen en aaien dat is heel wat anders!
ik heb twee honden waarvan er 1 ook erg bang is...die kunnen we hele dag al niet uitlaten (ja in de auto stoppen en naar de polder rijden daar durft hij wel)
Verder gewoon zorgen dat thuis de tv of radio gezellig hard staat en meer kan je helaas nu even niet doen voor je hond.
1906 schreef:Ja ik ben Hem nu aan het aaien, het gaat nu wel redelijk, maar het ergste moet nog komen.
Net ging hij gewoon in dingen bijten, van de angst.
), later de tv en ze lag bij ons op de bank. Maar om 12 uur begon het hier volop en werd ze weer heel bang.stef schreef:Dat negeren is men vanaf gestapt. Het is wel eng, anders is ie niet bang. Dan mag je best wat troost bieden. Doe je met kinderen (overeenkomst: die begrijpen het ook niet) toch oom?
). Maar om 12 uur vind ze het wel fijn als ze ook gewoon een aai over haar kop krijgt net als de rest van de familie.
Nikki__ schreef:Onzin Woest, je moet geen andere dingen doen dan dat je normaal doet.
Een hond die dus ineens compleet wordt genegeerd, terwijl deze normaal gekroeld wordt s'avonds, snapt daar geen sodemieter van!
Sowieso is het van de zotte dat je een hond, die vertrouwen heeft in jou, compléét moet negeren als hij extreem bang is.
Mijn hond heeft de hele avond heerlijk op de bank gelegen, shakend tegen me aan, maar voor haar wel een veilige omgeving. Want dat is ze namelijk gewend!