Hond krijgt nog amper lucht..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Langcara

Re: Hond krijgt nog amper lucht..

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-12 11:28

Ik denk niet dat iemand bereid is om zijn dier zonder slaf of stoot af te geven, niet als hij/zij er van houdt tenminste. Je wilt wel eerst weten en uitzoeken of er kansen zijn. Dat lijkt me normaal.

botervlieg2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-12 12:33

diesel83 schreef:
jeetje wat een verhaal zeg ik vind aan de ene kant dat je echt ontzettend goed bent voor je hond je trekt echt alles uit de kast en zal vast al heel wat hoge rekeningen voor je neus hebben gehad. Maar aan de andere kant zie ik ook een ernstig ziek hondje dat steeds weer aan het vechten is. zeker na het verhaal dat je verteld dat hij geen adem meer kreeg.
Ik ben geen dierenarts en heb echt wel respect voor je wat je allemaal doet voor je hond maar denk je er ook welleens over na dat het genoeg kan zijn geweest? Ik wil je echt niet kwetsen hoor begrijp me alsjeblieft niet verkeerd maar als hij zo ziek blijft en je blijft maar aanmodderen?

Is het voor de hond niet telkens weer een stress moment dat hij weer onder narcose moet en weer onderzoeken?

Ik wens je in iedergeval heel veel sterkte en beterschap met je hond.

Het lastige is dat ze tijdens haar 'normale' dagen geen last heeft.. Wat snot en af en toe hoesten maar verder is ze een mega actief hondje.
Ze merkt er meestal heel weinig van. Deze 'vererging' waardoor ik dit topic ben begonnen is nog maar 2x voorgevallen, de eerste keer was het na enkele uren weer in orde.
Nu duurde het al 2 dagen dus ik hoop dat we iets gevonden hebben voor de volgende ronde eraan komt.

Inslapen is zeker al door ons hoofd gekomen maar ik zou het verschrikkelijk vinden dit te moeten doen terwijl niemand weet wat het probleem is..
Wie weet is het gewoon op te lossen met wat medicatie.
Maar het is zeker niet uitgesloten voor ons als het ondraaglijk word voor haar.

botervlieg2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-12 21:38

Spaanse ziekten en hartworm is uitgesloten, de tests waren prima in orde.. Op naar het volgende.

Langcara

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 23:33

Het moet inderdaad frustrerend zijn als je niet weet wat de oorzaak is. Want dan weet je óók niet of er een oplossing is.