MamboBeach schreef:Ja, dat zijn mijn zaken niet, paard, hond of kat. Ik vind niet dat men zich daar mee moet bemoeien en nog erger, vaak al een conclusie trekken...
Als ik voor mij zelf even uit ga en ik heb een hond met een probleem, ik zou geen therapeut in de hand nemen. Waarom? Ik heb daar werkelijk niets mee en zou daar ook geen geld aan uit geven maar wellicht wel aan iets anders. Dat gaat een ander toch niets aan? En al zou TS haar hond weg willen doen, wat dan nog?
het hele doel van iets op een forum zetten is nu juist dat mensen zich er mee bemoeien. Wie geen zin heeft in reacties moet iets niet op een forum zetten.
En als TS op een forum schrijft dat ze denkt aan 'een andere oplossing' en later aangeeft daarmee te bedoelen dat de hond weg moet dan zie ik geen reden om daar geen mening over te mogen hebben en uiten.
Op dit moment zitten er zoveel honden jarenlang in asiels dat ik inslapen een humanere optie zou vinden dan jezelf wijsmaken dat het beter is voor de hond om 'te verhuizen'. Maargoed, dat is mijn mening. Dat ts daar kritiek in leest moet ze zelf weten, dat is dan weer haar goed recht
) Maar ik heb helemaal niets gemerkt aan de honden.