Ik vind de laatste foto eigenlijk het grappigst, wat een grote oren!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

lifaya schreef:eenitraM schreef:Vermenselijking van een dier. Waarom hebben ze die dekens op? Hebben de honden tegen jou gezegd dat ze het koud hebben? Het is nog steeds + 7 graden!
waarom staan paarden nu buiten met een deken?die zeggen toch ook niet dat ze het koud hebben?
Leuke hondjes, ook heerlijk dat ze lekker door de duinen kunnen!

Maar dat effe tussendoor.
Eindelijk nog eens niet zulke achterlijk kleine chi's met ballonkoppie's! Dan zijn ze leuk
) : http://www.mijnalbum.nl/Foto-GDVIOWYZ.jpg

Anders moet zijn jasje steeds in de was
), maar dat krijg ik hier thuis denk ik niet voor elkaar
A_man schreef:jesterlover
Is zo genieten als je ze ziet rennen!
ik had laatste in mn winkel ( hondenwinkel ) een vrouw met een stafford die kocht ook een jasje want die gaat altijd mee naar der paard en dan zit die stil en te rillen..
maar ik word er zo moe van, het lijkt wel oh het is klein dus kunnen we er wel een oordeel over vellen,
op straat:
ah gatver ratten
of
loopt er wel iets aan je lijntje
of
mevrouw hij heeft pijn loopt op 3pootjes
of
hebben ze het niet koud??
ect.ect.ect.
Laatst kwam ik een oudere dame tegen en zomaar uit het niets:
Gatver daar heb je weer 2 van die lelijke mormels.. dus ik dank u wel mevrouw voor uw mening gelukkig ben ik goed op gevoed dus zal maar niet zeggen wat ik van u vind
dan heb ik zoiets, waarom wordt er altijd over kleine honden wat gezegt en als je met een deense dog loop hoor je niet: oh wat een reus of net een paard ect.
Heb compassie met je. De grote boze wereld helemaal tegen jou en jouw hondjes...
" en van mijn Jacks hoor ik ook steeds "zo die zijn braaf, normaal zijn dat toch van die rot keffertjes?"

Kerst kan de denneboom in van mijn part
Snadrem schreef:Jeetje, is het nou zo moeilijk om je voor te stellen dat het wellicht niet zo leuk is als je hond voor "lelijk mormel" wordt uitgemaakt in je gezicht? Volgens mij zit niemand daar op te wachten, of je het je nou aantrekt of niet. Recht op vrije meningsuiting is heel wat anders dan maar te pas en te onpas die mening rond spuien.
ik zeg meestal "ja he, gelukkig issie lief
" en daar hebben ze meestal niks op terug 
boel stom commentaar zoals zo vaak hier
ik heb 2 setters,en die hebben als ze lang bij me op stal zijn ook een jas aan
anders liggen ze te rillen,en blijven dat erna de hele avond doen
de ene is al oud,heeft artrose en het gaat beter met haar als ik haar een jas aan doe
en de andere is solidair
groetjes deess 
haha!