2 chihuahua`s in de duinen met luxe jasjes aan!!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

antje_vip

Re: 2 chihuahua`s in de duinen met luxe jasjes aan!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 18:20

Zullen we ophouden over de jasjes :D

Ik vind de laatste foto eigenlijk het grappigst, wat een grote oren! :wow:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 18:21

Ja laten we allemaal gaan janken om een kleedje.
Ik ken iemand met 2 chi's met allebei een dure juicy couture jas, ook niks zieligs aan en ze kunnen makkelijk bewegen.
STFU en kijk naar de fotos :')

Wat een schatjes zeg! Ik wil er ook 1 :o

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 18:23

lifaya schreef:
eenitraM schreef:
Vermenselijking van een dier. Waarom hebben ze die dekens op? Hebben de honden tegen jou gezegd dat ze het koud hebben? Het is nog steeds + 7 graden!

waarom staan paarden nu buiten met een deken? :roll: die zeggen toch ook niet dat ze het koud hebben?

Leuke hondjes, ook heerlijk dat ze lekker door de duinen kunnen!

Omdat ze geschoren zijn. Ongeschoren paarden kunnen prima zonder ;)
Maar goed verder zal het me een zorg zijn hoeveel jassen ze ze aan doet :') Maar dat effe tussendoor.

Heerlijk, ze zo in actie zien! Mooie beestjes ook :j Eindelijk nog eens niet zulke achterlijk kleine chi's met ballonkoppie's! Dan zijn ze leuk :j
Laatst bijgewerkt door Ayasha op 21-12-11 18:26, in het totaal 1 keer bewerkt

xEline

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 18:24

Omg hoe cute! haha en die jasjes geweldig die hebben vast een hele leuke dag gehad en lagen er na zeker uitgeteld op de bank?

Posh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 18:26

Voor degenen die zijn/haar mening zo nodig kwijt willen wat betreft het wel of niet dragen van kleding bij honden: [BB] Kleding voor de hond....wel of niet?

Deel a.u.b. daar je mening, niet in een topic dat geopend wordt om medebokkers mee te laten genieten van leuke plaatjes van leuke hondjes.

@TS: Paco is prachtig! Ik ben zelf niet zo van de Chi's maar Paco heeft wel iets.. En hele leuke foto's volgens mij hebben ze zich prima vermaakt.

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 18:29

Ik snap sommige reacties ook wel hoor.

Als je deze jasjes ziet is het eerste wat je denkt dat het voor het oog is gedaan, dus omdat het er leuk uitziet en niet omdat t comfortabel is voor de honden.
Ik ben niet per definitie voor of tegen "kleding" voor honden, mits het goed gemaakt is en niet met oog op hoe leuk t staat maar met oog op hoe het voor de hond zit.

Ik vind die bontkragen bijv niet echt comfortabel ogen bij die kleine koppies, en t nut ervan zie ik ook niet, behalve dat het misschien leuker staat. Maar het beperkt wel de bewegingsvrijheid van de honden.

Ik snap helemaal dat je ze wat aan wilt doen als ze t koud hebben buiten. Immers, ze zijn binnen gewend (à 20 graden) en de vacht is dus niet berekend op de kou en wind/neerslag van buiten.
Maar dan zou ik persoonlijk wel kiezen voor een hondendeken die ECHT bedoeld is hiervoor, dus misschien minder stylish maar veel fijner voor je honden door de goede pasvorm en zonder onnodige accessoires (bontkraag, gespjes etc) :)
Bijv rambo dog (zelfde fabrikant als de geweldige paardendekens :D) : http://www.mijnalbum.nl/Foto-GDVIOWYZ.jpg

Verder vind ik je hondjes wel erg schattig en ze spelen heerlijk met elkaar :D

Snadrem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 18:35

Hahaha wat ontzettend fout die jasjes, maar daardoor ook wel weer grappig. Vooral omdat je het vaak ziet bij van die truttige chihuaha's (tas-hondjes), en deze chi's zijn juist lekker door de duinen aan het vliegen en ravotten. Er zitten geweldige foto's tussen van je vliegende duinkonijnen :)

Lijkt me trouwens vervelend als mensen daadwerkelijk allemaal van die nare opmerkingen over je honden maken tegen je, als in "ratten" en "zit er wel wat aan je lijntje". Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook wel eens gekscherend denk "Die laat zijn cavia uit", maar dan bedoel ik het niet negatief en ook niet hardop. Ik vind het juist wel grappig, zo'n minihondje. Zou er stiekem zelf ook best een willen (een langharige dan wel ;) Anders moet zijn jasje steeds in de was :P), maar dat krijg ik hier thuis denk ik niet voor elkaar :P

Joyamu

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 18:37

Leuke foto's :D

Stoere Chihuahua's, lekker rennen en spelen!

Faruba

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 18:38

Ik ben dus ook altijd zwaar tegen jasjes bij honden geweest,had ook de mening dat ze een vachtje hebben en makkelijk zonder kunnen. Nu heb ik een jack van inmiddels ruim de 13 jaar gepasseerd,beetje stram,loopt zich niet snel warm meer buiten,vachtje niet meer in optimale conditie,wil niet meer mee naar buiten en daar heb ik geheel tegen mijn principe's een jasje voor gekocht. Als ik zie hoeveel schik mijn oude jack er mee heeft,ze rent er weer op los,bibbert niet meer buiten en gaat weer graag mee naar buiten voor haar rondje,dan merk ik dat ik haar dit plezier al eigenlijk eerder had moeten doen.

Focussed,toevallig heb ik zo'n zelfde jasje en vond dat dode konijntje om haar nek maar niks. Heb geprobeerd het er af te peuteren,maar daar zou ik het jasje mee beschadigen. Moet zeggen,je kunt het kraagje heel makkelijk terug naar achteren klappen,maar ook al zit het naar voren heeft mijn hondje er absoluut geen last van. Het stoort haar niet in haar bewegingen. Het kraagje is ook maar heel dun.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 18:42

A_man schreef:
jesterlover

Is zo genieten als je ze ziet rennen!
ik had laatste in mn winkel ( hondenwinkel ) een vrouw met een stafford die kocht ook een jasje want die gaat altijd mee naar der paard en dan zit die stil en te rillen..

maar ik word er zo moe van, het lijkt wel oh het is klein dus kunnen we er wel een oordeel over vellen,
op straat:
ah gatver ratten
of
loopt er wel iets aan je lijntje
of
mevrouw hij heeft pijn loopt op 3pootjes
of
hebben ze het niet koud??
ect.ect.ect.

Laatst kwam ik een oudere dame tegen en zomaar uit het niets:
Gatver daar heb je weer 2 van die lelijke mormels.. dus ik dank u wel mevrouw voor uw mening gelukkig ben ik goed op gevoed dus zal maar niet zeggen wat ik van u vind

dan heb ik zoiets, waarom wordt er altijd over kleine honden wat gezegt en als je met een deense dog loop hoor je niet: oh wat een reus of net een paard ect.

Arg arm ding :(:) Heb compassie met je. De grote boze wereld helemaal tegen jou en jouw hondjes...
Je hebt deense doggen dat je dat weet? Toen mijn broer en ik laatst samen liepen en er eentje een stel deense doggen uit liet zei ik ook tegen mijn broer van 'ik heb een pony thuis staan die kleiner is :+" en van mijn Jacks hoor ik ook steeds "zo die zijn braaf, normaal zijn dat toch van die rot keffertjes?" :+

Als je niet tegen commentaar er op kan, neem ze dan niet mee op straat. Vrijheid van menigsuiting is nu eenmaal een basisrecht. :+

En die zwerver waar jij het hoogste woord over hebt, kán misschien ook niet gaan werken :x

Sjezus, als je je altijd alle commentaar van de wereld gaat aantrekken.... :=
Oh en voor er een bijdehandje komt: Ik doe niet aan kerstgevoel :+ Kerst kan de denneboom in van mijn part :')

Snadrem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 18:49

Jeetje, is het nou zo moeilijk om je voor te stellen dat het wellicht niet zo leuk is als je hond voor "lelijk mormel" wordt uitgemaakt in je gezicht? Volgens mij zit niemand daar op te wachten, of je het je nou aantrekt of niet. Recht op vrije meningsuiting is heel wat anders dan maar te pas en te onpas die mening rond spuien.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 18:51

Snadrem schreef:
Jeetje, is het nou zo moeilijk om je voor te stellen dat het wellicht niet zo leuk is als je hond voor "lelijk mormel" wordt uitgemaakt in je gezicht? Volgens mij zit niemand daar op te wachten, of je het je nou aantrekt of niet. Recht op vrije meningsuiting is heel wat anders dan maar te pas en te onpas die mening rond spuien.

Worden die van mij ook :') ik zeg meestal "ja he, gelukkig issie lief :D" en daar hebben ze meestal niks op terug _O-
Ik snap echt niet dat je je daar druk om kan maken :')

Sherlock1

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 19:04

Leuk hoor !! nou ik heb ook een jasje voor de mijne voor als we straks in nederland zijn met dr ( Wonen nu in spanje daar komt ze ook vandaan ) Een roze met een tijgerkleurig bontkraagje !!

treasure27

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 19:08

Gave kleur heeft Paco. Wat voor kruising is Paco? Of is het gewoon een "schoonheidsfoutje"? (oren)

Pentax

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 19:11

Oja die husky trend was me al opgevallen ja. Daarvoor was het de blue merle en de chocoladekleur. Ze moeten ook wat verzinnen hé.

Leuke hondjes en leuke foto's.

Soprano

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 20:07

Wat een lieve chihuahua's <3

En ach die jasjes, het is toch al wel wat frisjes en zolang ze er geen last van hebben maakt het echt niet uit vind ik. Schoentjes en honden in handtassen en buggy's vind ik er dan wel weer over gaan maar gewoon een jasje moet wel kunnen vind ik. Ik heb zelf een kruising chihuahua en zij heeft gewoon 1 winterjasje voor als het echt koud is want dan bibbert ze wel bijna uit haar vel.

deess

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 20:16

leuke foto's :) boel stom commentaar zoals zo vaak hier :(:) ik heb 2 setters,en die hebben als ze lang bij me op stal zijn ook een jas aan :o anders liggen ze te rillen,en blijven dat erna de hele avond doen :(:) de ene is al oud,heeft artrose en het gaat beter met haar als ik haar een jas aan doe :) en de andere is solidair :D groetjes deess

MissDonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 21:58

aman, de DA in oudorp moedigd het juist aan. jasjes aan. Omdat ze zo 'doorgefokt' zijn. Dat ze zichtzelf minder makkelijk warm houden als andere honden :P

Zoe krijgt lekker ook zo'n jas :D haha!

annebe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 22:06

Wat is Paco een mooie chi zeg! Deze kleur kom je niet veel tegen.
Mag ik vragen waar je deze jasjes vandaan hebt? Ik zoek er voor mijn trillend rietje ook nog een.

babet1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 22:15

Ik ben zelf eigenaar van een langhaar!
en zelfs die heeft een jas aan...ze staan zo ontzettend laag bij de grond,
en ja die van mij krijgt hem ook alleen aan als het echt koud is,
bijv als het heel hard waait en ze gaan mee op de fiets.

En inderdaad op zulks commentaar zit niemand te wachten,
en zeker niet van een wildvreemde!
hier word ook wel is gezegd dat mn hondje op een ratje lijkt,maar wel door mensen waarvan ik weet dat ze het niet zo bedoelen.
Maar als wildvreemden dit op straat gaan doen NO THNQ!
T zijn onwijs leuke,honden ondanks hun klein zijn gedragen ze zich als groot....sjeezen alle kanten op heerlijk!

Super leuke foto's van je hondjes!
En houd die jasjes vooral aan!!!!!!

{:)

Jessicauvita

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 22:28

Leuke foto's!!! Wat genieten ze, echt leuk om te zien.
En hebben wij nou hetzelfde jasje? Eskadron?

http://94.100.127.129/1443950001-144400 ... _K0wB.jpeg

Mijn hondje (spaanse) heeft met heel koud weer en regen ook een jasje aan hoor, anders heeft ze het ook koud.

Btw waar heb je dat andere jasje vandaan? Vind ik ook gaaf!

DeniseM

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 22:29

Wat schattig zeg....

Chivance

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-11 00:13

Ik heb ook een hondje .... met een jasje, euhm met ondertussen een hele collectie jasjes :o
Hij is een echt koudkleumtje, zit te rillen van de kou in de winter als ie buiten gaat zonder jasje.
Vele mensen die jasjes veroordelen vormen hun mening alleen door wat zij denken, maar of dat strookt met de werkelijkheid? Of ze ervaring hebben met hondjes die koud hebben? Neen, meestal niet!

Ik vind het leuk een lekkere warme jas aan te hebben in de winter, vind het vreselijk koude te moeten lijden, en dat wil ik voor mijn diertjes ook zo! En neen, ik ben niet gek, heb ook nog een sheltie die ik absoluut geen jas moet aandoen, zweet ie zich te pletter. Maar vind het super te zien dat een enkelvachtje een lekker warm jasje aanheeft in de winter, ik denk dan als er zo iemand voorbij loopt 'fijn dat je er ook aan denkt dat het voor je hondje winter/koud is'.

Dus veeg je voeten aan iedereen die commentaar geeft en doe gewoon lekker wat jij denkt te moeten doen voor je hondjes, jij kent ze het beste! En laat ze nog dikwijls lekker rennen op het strand met hun lekkere warme jasjes {:)

Pistasche

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-11 01:09

Och wat heerlijk, dat iedereen zich zo met de TS haar keuze bemoeit :D
Ik vind het prachtige hondjes TS! Ze hebben het zo te zien helemaal naar hun zin, lekker op het strand.
En zo te zien, zit die jas ze niks in de weg.

RM94

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-11 10:41

Vorig jaar is er zelfs een keer weeralarm afgegeven voor kleine en kale honden ook omdat ze zo dicht bij de grond zijn en hoewel het nu niet zo koud is als vorig jaar is er echt niets mis met een jasje.

ik vind ze nog steeds schattig :)