Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Rosa__ schreef:Niet heel banketstaaf bedoeld, maar het zou me niks verbazen als jouw cavia een stuk actiever wordt met een vriendinnetje erbij.Het zijn groepsdieren, dus inactiviteit vind ik niet zo'n wonder met een leefwijze tegen hun natuur in...
Het verschilt wel enorm per cavia trouwens hoe actief ze zijn, maar alleen gehouden worden vinden er echt maar heel weinig leuk. Ik heb hier 3 beren die héél actief en speels en tam zijn, maar ook 2 die wat onnozeler zijn. De zeugen zijn over het algemeen sowieso wat rustiger. Maar borstels zijn vrij druk, de meeste borstels hebben echt veel temperament.
heel aardig dat jullie de reacties hebben geplaatst!Kamal_Nadiah schreef:Dan zal mijne 1 van die weinigen zijn. Nogmaals voor wie het blijkbaar niet duidelijk is:
* Mijn cavia blijft < dus stop daarmee
* Ik wil wel een erbij, maar mag geen nieuwe erbij.< dus ook daar valt niet over te praten
* Ik ga vragen of hier een slotje op mag, omdat ik het niet fijn vind dat er steeds wordt gezegd dat er eentje bij moet of dat ik hem weg doe.
Begrijp me asjeblieft niet verkeerd! Maar ik weet genoeg nuheel aardig dat jullie de reacties hebben geplaatst!
Fijne Feestdagen!
Kamal_Nadiah schreef:Laatste: Ik wil graag of een Langharige Cavia, of een Borstel, of een GoudAgouti < kan alleen kleur zijn.
Succes en veel plezier verder met je caafje.